۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۷۱۷۹۱۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقدامات مسؤولان باید به نفع مردم و متناسب با آموزه‌های دینی باشد

اقدامات مسؤولان باید به نفع مردم و متناسب با آموزه‌های دینی باشد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت ارزش های دینی، آرمان های امام راحل و شهدا از سوی مسؤولان و دست اندرکاران نظام تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار استاندار و مدیران ارشد استان با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم در سطح استان گفت: امیدواریم با اطلاع رسانی ها در هفته دولت، شاهد خشنودی امام راحل و شهدا و دعای خیر مردم باشیم.

وی بر ضرورت ادامه حرکت جهادی دولت در خدمت به مردم تأکید کرد و افزود: به طور حتم تداوم این حرکت دعای خیر مردم را نیز به همراه خواهد داشت.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که همه فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در راستای دو قطب جمهوریت و اسلامیت باشد، تصریح کرد: همه این فعالیت ها باید در راستای خدمت به مردم و توسعه، عمران، آبادانی، رفاه مردم و جلب رضایت و اعتماد مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت ارزش های دینی، آرمان های امام راحل و شهدا از سوی مسؤولان و دست اندرکاران نظام تأکید کرد و گفت: هر عملی به نفع مردم نباشد و یا با آموزه‌های دینی ما همخوان نباشد مشروع نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه دادد: فعالیت ها و خدمات باید به گونه ای باشد که موجب ارتقای معیشت و فرهنگ مردم شود و هم در راستای تقویت و ترویج دین و ارزش های دینی باشد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که در راستای سازندگی و عمران و آبادانی باید دو بعد سازندگی و جلوگیری از تخریب باید مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان داشت: باید از صنعت، کشاورزی، باغداری، دریا و جنگل برای سازندگی استان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که پسماند، انفال و منابع طبیعی و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز فرصت های زیبای طبیعی استان را نابود می کند، تصریح کرد: باید با مسؤولینی که در این بخش ترک فعل داشتند برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که جلوگیری از تخریب مواهب الهی استان نظیر تالاب میانکاله و تجن موجب توسعه سازندگی در استان می شود، خاطرنشان کرد: باید نسبت به این موضوع توجه و جدیت بیشتری صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ادارات و دستگاه های اجرایی باید جهادی عمل کنند، ادامه داد: اداری عمل کردن راهی از پیش نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که ارباب رجوع در ادارات باید مورد تکریم باشند و روند کند و ناکارآمد اداری باید اصلاح شود، خاطرنشان کرد: بستر دستگاه های اجرایی باید در تراز اسلام و انقلاب اسلامی باشد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات