۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۷۱۷۹۱۹
امام جمعه اهل سنت پاوه:

ثبات ایران اسلامی نشات گرفته از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است

ثبات ایران اسلامی نشات گرفته از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: بارها اعلام کرده ام که امروز ایران اسلامی ثبات و امنیتی که در منطقه دارد، نشات گرفته از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت و شیعه مناطق تلفیقی استان کرمانشاه امروز با موضوع «نقش ائمه جمعه در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین» در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.

ماموستا ملاقادر قادری در این گردهمایی گفت: امیدواریم که دولتمردان بتوانند در عملی کردن وعده های خود موفق باشند و بتوانند که آبروی این دولت انقلابی و مردمی را حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: بارها اعلام کرده ام که امروز ایران اسلامی ثبات و امنیتی که در منطقه دارد، نشات گرفته از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهل سنت کشور می فرمایند که اهل سنت در کشور فرصت هستند نه تهدید و در جایی دیگر معظم له اهانت به مقدسات اهل سنت شرعا و قانونا حرام می دانند، اما خروجی این پیام و گفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نزد برخی چنین نیست و بعضا شاهد بی حرمتی هایی به اهل سنت هستیم.

ماموستا قادری گفت: اهل سنت کرمانشاه در عمل نشان داده اند که طرفدار این نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: آیا ائمه جمعه اهل سنت به اندازه یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) یا  دیگر نهادهای حمایتی،  حمایت می شوند؟

این عالم اهل سنت اظهار داشت: اهل سنت از ابتدای انقلاب با این نظام بوده و هستند و خواهند بود، لذا انتظار داریم که از علما و روحانیون اهل سنت حمایت بیشتر و بهتری صورت بگیرد.

ماموستا قادری تاکید کرد: در 22 بهمن 97 رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مردم ایران بیانیه گام دوم انقلاب را اعلام کردند که این پیام مهمی برای همه ملت ایران است که در این بیانیه توصیه های بسیاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ما شده است.

وی افزود: در بخش دوم این بیانیه رهبر انقلاب اسلامی توصیه های فراوانی کرده اند که نخست توجه به علم و دانش است، دوما توجه به اخلاقیات و معنویات است و موضوع دیگر این بیانیه توجه به معیشت و اقتصاد مردم است، چهارم عدالت و مبارزه با فساد، پنجم استقلال و آزادی، ششم عزت ملی و هفتم مرزبندی با دشمن و زندگی غربی را ایشان در این بیانیه مطرح کرده اند.

امام جمعه شهرستان پاوه تاکید کرد: به نظر این حقیر توجه به این توصیه های رهبری می تواند برای ما بسیار راهگشا باشد./1400/

ارسال نظرات