۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۱۷۹۸۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گام های بزرگی برداشته است

دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گام های بزرگی برداشته است
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که فرصت خدمت به مرد نعمتی خدادادی است، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گام های بزرگی در این مدت برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین بهره برداری از ۹۳۵ پروژه عمرانی در استان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد با اشاره سخنی از امام حسین(ع) در خصوص خدمت به مردم گفت: امام حسین(ع) می فرمایند، نیاز مردم به شما نعمت الهی برای شما است از رفع حوائج مردم خسته نشوید.

وی با بیان این که فرصت نوکری و خدمت به مردم یک نعمت خدادادی است، افزود: به دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به دلیل گام های بزرگی که در این مدت برداشته است خدا قوت عرض می کنم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مازندران علاوه بر فرصت‌ها و توانمندی‌های خوبی که دارد، از مشکلاتی هم رنج می‌برد که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: مازندران با امکانات محلی و بودجه استانی، خدمات ملی ارائه می‌دهد، این گفتمان باید با همت مسؤولان به اقدام تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که جاده‌های استان به ویژه جاده‌های روستایی و مناطق کوهستانی نیاز به ترمیم و روکش و بهسازی دارد، خاطرنشان کرد: باید با نگاه ملی به استان، مشکلات موجود رفع شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ظرفیت بالای استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: در حوزه دامپروری علیرغم وجود ظرفیت مناسب مشکلات جدی وجود دارد و این صنعت در استان رو به فرسایش است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به وضعیت پسماند مازندران اشاره کرد و با بیان این که محیط زیبای استان از پسماند بسیار آسیب می بیند، افزود: مسأله پسماند مازندران در حال تبدیل شده به بحران است.

وی با بیان که تالاب‌های استان نیاز به تامین آب دارد، ادامه داد: با توجه به تغییر اقلیم نیاز است که زمینه جمع‌آوری مناسب آب‌ها و هدایت آنها به تالاب‌ها در برنامه کاری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود گفت: بیشترین آسیب ناشی از سیل در منطقه غرب استان وارد شده است که نیاز است دولت برای رفع مشکلات و آسیب‌ها به آن توجه کند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات