۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۷۱۸۰۰۴
امام جمعه ساری:

دولت گام‌های بزرگی برای حل مشکلات و معضلات مردم برداشته است

دولت گام‌های بزرگی برای حل مشکلات و معضلات مردم برداشته است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت سیزدهم در این یک سال توانسته گام‌های بزرگی برای حل مشکلات و معضلات مردم بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح دستاوردهای دولت در یک سال گذشته دانست.

وی با بیان این که دولت سیزدهم در این یک سال توانسته گام‌های بزرگی برای حل مشکلات و معضلات مردم بردارد، افزود: نمی‌توان انتظار داشت به رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی دولت انقلابی سیزدهم، مشکلات چندین ساله در یک سال رفع شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که دولت مردمی باید مردم را در مدیریت کشور شریک و سهیم کند، ادامه داد: دولت باید به بخش خصوصی و مردمی بیشتر توجه کند و تصدی گری را به مردم واگذار کند و خود بیشتر ناظر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود بازسازی انقلابی، فساد ستیزی، امید به مردم، انسجام، اقتدار و اشراف دولت، ایجاد تحول در قوه مجریه، مقابله با جنگ روانی دشمن با کار تبلیغاتی صحیح و اطلاع رسانی مناسب را بخشی از وظایف دولت در شرایط امروز کشور دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت ها و فرصت های ارزشمند مازندران در حوزه جنگل، دریا، منابع طبیعی و محیط زیست اشاره کرد و گفت: باید در کنار این فرصت های مهم فرهنگ و بافت سالم و اعتقادی این استان حفظ شود.

امام جمعه ساری همچنین به وجود طرح ها و پروژه ه های نیمه تمام در کشور اشاره کرد و با بیان این که اولویت اصلی دولت باید اتمام این پروژه ها باشد، افزود: در مازندران هم طرح های نیمه کاره داریم که سرمایه هایی راکد و معطل است و به بازدهی نرسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به ظرفیت بالای مازندران در حوزه ورزش اشاره کرد و بر ضرورت حمایت و تقویت از این بخش تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود مازندران را قطب کشاورزی در کشور معرفی کرد و گفت: ظرفیت بزرگی در حوزه کشاورزی در مازندران وجود دارد که استعداد ارز آوری و درآمد زایی را دارا است.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه از ظرفیت هایی نظیر گردشگری، اقتصاد دریا، اقتصاد سلامت، بنادر و راه آهن مازندران در جهت توسعه استان به خوبی استفاده نشده است، افزود: محرومیتی که امروز مازندران از آن رنج می برد ناشی از عدم توجه به این پتانسیل های بالا است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات