۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۷۱۸۴۷۵

دستگیری ۸۲۲ تبهکار در طرح رعد پلیس پیشگیری توسط ماموران کلانتری

دستگیری ۸۲۲ تبهکار در طرح رعد پلیس پیشگیری توسط ماموران کلانتری
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۸۲۲ تبهکار در طرح رعد پلیس پیشگیری توسط ماموران کلانتری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار حسین رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز اظهار کرد: مرحله پنجاه‌و‌نهم طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با اقدامات شبانه‌روزی ماموران کلانتری تهران بزرگ اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، 822 نفر از سارقان، زورگیران، مالخران، کیف‌قاپان، سارقان مسلح و اراذل و اوباش دستگیر شدند که متاسفانه غالب این متهمان سابقه کیفری دارند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این طرح 25 باند تبهکاری متلاشی شد، تصریح کرد: 161 خودرو و 1045 موتورسیکلت توسط ماموران کلانتری کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: در این طرح، 1849 اموال مسروقه مردم به ارزش 43 میلیارد تومان کشف شده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 41 نفر از محکومین فراری بازداشت شدند، تاکید کرد: در این طرح 68 پاتوق سارقان، 19 پاتوق مالخران، 5 پاتوق اراذل و اوباش، 67 پاتوق فروش مواد مخدر شناسایی و پلمب شد.

وی با بیان اینکه میزان استفاده سارقان از سلاح جنگی افزایش پیدا کرده است، افرود: در این طرح 10 قبضه سلاح جنگی و 84 سلاح سرد کشف شده است.

رحیمی گفت: 29 درصد از سارقان در حوزه وسیله نقلیه، 19 درصد در حوزه اماکن خصوصی و دولتی، 20 درصد در حوزه معابر، 7 درصد موبایل، 7 درصد منزل و 18 درصد جیب‌بر و سارق مغازه و سارق کابل و برق، بوده است.

ارسال نظرات