۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۱۹۰۰۰
خانم هدایتی خبر داد؛

پذیرش ۲۵۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران مازندران

پذیرش ۲۵۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران مازندران
مازندران - معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از پذیرش ۲۵۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

خانم فاطمه هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری مصاحبه‌ ارزیابی متقاضیان تدریس در مقطع سطح سه خبر داد و گفت: مطابق اعلام مرکز مدیریت مبنی ‌بر ارسال اسامی متقاضیان تدریس در سطح سه، لیست آنها، از مدارس اخذ و پس‌ از بررسی مدارک و تحصیلات آنها، ارسال شد.

وی با اشاره به این که افرادی می‌توانند در ارزیابی سطح سه شرکت کنند که در آزمون جامع مقطع سطح چهار نمره قبولی کسب کرده باشند، افزود: مصاحبه از این افراد مطابق با زمان اعلام شده از سوی مرکز به ‌صورت مجازی برگزار شد.

خانم هدایتی تاکید کرد: این اساتید می توانند بعد از اعلام نتایج نهایی از سوی مرکز و ثبت مجوز لازم، در ترم اول سال تحصیلی 1401 مشغول تدریس شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعلام نتایج پذیرفته شدگان ورود به حوزه علمیه خواهران مازندران خبر داد و اظهار داشت: پس‌از اعلام نتایج آزمون ورودی، از همه داوطلبان قبول شده مصاحبه اخلاقی و رفتاری در مقطع سطح دو و مصاحبه رفتاری و علمی در مقطع سطح سه و چهار برگزار می‌ شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: پس‌از ثبت نتایج مصاحبه‌های صورت‌گرفته از سوی مدارس و تیم مصاحبه کننده و بارگذاری موارد اعلام ‌شده در سامانه پذیرش، لیست نهایی از سوی مرکز مدیریت قم اعلام خواهد شد.

وی با بیان این که در سال تحصیلی جدید، لیست نهایی داوطلبان به‌ منظور ثبت‌نام نهایی و دریافت مدارکاز سوی مرکز مدیریت اعلام شد، تصریح کرد: امسال از میان 550 ثبت ‌نام صورت گرفته در مقاطع مختلف، بیش‌از 250 نفر در این مراحل پذیرفته ‌شده و اسامی آن‌ها جهت دریافت کد طلبگی به مرکز مدیریت اعلام‌شد تا بتوانند در سال تحصیلی جدید مشغول به آموختن علوم دینی شوند.

خانم هدایتی همچنین خاطرنشان کرد: در حال‌ حاضر بیش‌ از هزار و 900 طلبه در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل و بیش‌از دو هزار و 600 طلبه نیز فارغ ‌التحصیل شدند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات