۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۲۱۱۲۳
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان مطرح کرد؛

سکوت رسانه ها و مجامع بین المللی در برابر کشتار دختران توسط پلیس آمریکا

سکوت رسانه ها و مجامع بین المللی در برابر کشتار دختران توسط پلیس آمریکا
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: از سال ۲۰۱۵ تا کنون ۲۵۰ دختر توسط پلیس آمریکا به قتل رسیده اند و رسانه‌ها و مجامع بین المللی نسبت به آن سکوت کرده و واکنشی نداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مراسم تمهدیه دروس خارج با تبریک ماه ربیع الاول اظهار کرد: در فرمایش امام باقر(ع) آمده است که اگر کسی برای هدایت مردم اقدامی انجام دهد اجرتمامی افرادشامل حال او خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اگر فردی هم در دوران حیات خود باب ضلالت و گمراهی را برای مردم باز کند تمام عواقب گناه به دامن او نیز باز خواهد گشت و از گناهانش چیزی کم نمی شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی باید به لباس روحانیت افتخار کرد که من خود نیز از آن که یک روحانی هستم خداوند متعال را شاکرم اگر چه که شرایط سختی وجود دارد اما عظمت یک طلبه بسیار والا خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در روایت از امام صادق(ع) بیان شده که علمای شیعه نگهبان دروازه هستند تا اجازه ندهند شیاطین بر ضعفای شیعه مسلط نگردند، اظهار کرد: از این رو انسان به نقش مهم یک فرد روحانی دراین برهه از زمان پی خواهد برد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اهمیت دشمن شناسی، تصریح کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان نیازمند دشمن شناسی است چراکه با استفاده از بصیرت می توان راه را پیدا کرد و در تشخیص خود دچار مشکل نشد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به حوادث سال های اخیر در آمریکا عنوان کرد: از سال 2015 تاکنون طبق آمار مجامع بین المللی 250 نفر از دختران توسط پلیس این کشور به قتل رسیدند، اما کسی هم پاسخگوی این جنایت فجیع دراین کشور نبوده است.

وی به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: قطعا اتفاق تاسف بار اخیر در فوت یک دختر جوان از مجاری قانونی تا حصول نتیجه باید پیگیری شود اما این که افرادی از بیرون کشور بخواهند برای مردمی که هزاران شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی خود کرده اند تصمیم بگیرند من خطاب به آنان می گویم شما سرجای خود بنشینید که این کشور متعلق به امام زمان(عج) است و شما هیچ غلطی نخواهید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در پایان خطاب به سردمداران آمریکایی اظهار کرد: در هیج کجای این عالم حکومتی در اجرای احکام الهی مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست کافی است کمی بررسی کنید نظامی که زعامت آن با یک فقیه شیعه بوده و علما در آن نقش به سزایی داشته و دارد چگونه توانسته است در مقابل ایادی کفر و استکبار بایستند و خم به ابرو نبرد و شما هم چون اربابان گذشته خود آرزوی سرنگونی آن را به گور خواهید برد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات