۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۷۲۱۲۰۳

شبکه برق کلانشهر اهوازکه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت

شبکه برق کلانشهر اهوازکه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز گفت: شبکه برق کلانشهر اهواز که به دلیل رطوبت بالا در صبح امروز یکشنبه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت.

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از اداره برق خوزستان، علیرضا شکرخدایی روز یکشنبه با اشاره به قطع برق در برخی نقاط شهر اهواز به دلیل رطوبت بالا، اظهار داشت: شبکه برق کلانشهر اهواز که به دلیل رطوبت بالا در صبح امروز یکشنبه در مناطقی قطع شده بود به حالت عادی برگشت.

وی افزود: بامداد امروز شاهد ورود مه بسیار غلیظ همراه با رطوبت زیاد در سطح شهرستان اهواز بودیم که برخی از خطوط شبکه برق را متاثر از خود کرد و به منظور ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه روی شبکه برق و لوازم خانگی شهروندان، دیسپاچینگ مرکز در یک عملیات پیشگیرانه اقدام به خاموش کردن اضطراری برخی خطوط کرد.

مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز ادامه داد: با بالا آمدن خورشید و کاهش میزان رطوبت، پس از دریافت ضمانت شبکه، کلیه خطوط به ترتیب براساس ایستگاه های تغذیه کننده خطوط 11 و 33 هزار ولت وارد مدار شده و هم اکنون وضعیت به حالت عادی در آمده است. 

از ساعات اولیه امروز یکشنبه بر اثر رطوبت 100 درصدی ناشی از مه غلیظ صبحگاهی، برق برخی مناطق کلانشهر اهواز قطع شد.

کلانشهر اهواز 609 هزار مشترک برق دارد که شامل 55 هزار مشترک روستایی، 85 هزار مشترک تجاری، 2 هزار مشترک صنعتی، یک هزار و 500 مشترک کشاورزی و 25 هزار مشترک عمومی است.

انتهای پیام/735/

ارسال نظرات