۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۲۲۰۴۸

تاکنون 13 هزار خانه سازمانی در ارتش ساخته و تحویل شده است

تاکنون 13 هزار خانه سازمانی در ارتش ساخته و تحویل شده است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان به عنوان رمز ناکامی چندین باره نظام سلطه، گفت: اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی میان نسل‌ها، اقوام، مذاهب و اقشار از برنامه‌های مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز در بازدید از یگان‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس، میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل را مورد ارزیابی قرار داد.

چگونگی رسیدگی به خانواده‌ها و منازل سازمانی، برنامه‌های فرهنگی، معنویت‌افزایی و صیانت کارکنان، از دیگر حوزه‌های بازدید امیر سرلشکر موسوی بود.

فرمانده کل ارتش در جمع کارکنان نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش با تشکر و قدردانی از روحیه و انگیزه و نشاط کارکنان، آمادگی رزمی این یگان‌ها را حاصل توان معنوی و تخصصی و انضباط و فرهنگ سازمانی کم‌نظیر و پشتیبانی و حمایت خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: در همه بخش‌ها، نمونه‌هایی از مدیریت و فرماندهی جهادی به همراه دانش و فداکاری و تجربه و انگیزه جوانی دیده می‌شود و این وضعیت شایسته شکر به درگاه خداوند و قدردانی از همه شما عزیزان است.

تاکنون 13 هزار خانه سازمانی در ارتش ساخته و تحویل شده است

وی در تبیین اقدامات ارتش در مورد خانه‌های سازمانی و شخصی نیز گفت: ساخت ۲۵ هزار خانه سازمانی در ارتش برنامه ریزی شده که تاکنون ۱۳ هزار مورد آن ساخته و تحویل شده و بقیه در حال اجرا است.

فرمانده کل ارتش گفت: در مورد خانه شخصی که مورد تاکید دائمی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) است هم ۶۴ هزار واحد خانه شخصی برنامه ریزی و کار بسیاری از آن‌ها شروع شده است که در پایان این برنامه همه افراد فاقد مسکن بالای ۲۰ سال خدمت صاحب خانه خواهند شد و برنامه‌ریزی برای افراد زیر ۲۰ سال خدمت هم شروع شده است که به موقع اطلاع‌رسانی خواهد شد، ولی مهم این است که در گام اول هیچکس بدون منزل شخصی بازنشسته نشود.

 

دشمنان دنبال کُند کردن پیشرفت ملت ایران هستند

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به برنامه‌‎های دشمن برای مشغول‌سازی و هزینه‌تراشی برای دولت به نحوی که نتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد گفت: دشمنان این ملت در راس آن‌ها دولت جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال این هستند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند.

وی افزود: به همین دلیل هر از چندگاهی با سوءاستفاده از هیجانات و بعضی نقاط ضعف، پیاده‌نظام خود را وادار به اغتشاشات و ایجاد ناامنی می‌کنند تا بتوانند به میزان هرچند کوچک دستیابی به اهداف نظام را به تاخیر بیندازند و برای ایجاد چنین جوی با یک جنگ ترکیبی از همه توانمندی‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بستر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کنند.

وی افزود: اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی بین نسل‌ها، اقوام، اصناف، احزاب، اقشار، مذاهب و ادیان از برنامه‌های طراحی شده اتاق‌های فکر مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده کل ارتش هشیاری و آگاهی هرچه بیشتر مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان ایران و نظام اسلامی را رمز ناکامی دوباره و چندین‌باره نظام سلطه و شیطان بزرگ دانست.

پایان پیام/

ارسال نظرات