۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۲۲۴۰۱
فرمانده سپاه کربلا:

حضور بسیج در همه صحنه‌ها سبب آرامش مردم است

حضور بسیج در همه صحنه‌ها سبب آرامش مردم است
مازندران - فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه و بسیج جانشان را فدای مردم خواهندکرد و برای ایجاد امنیت پایدار و آرامش مردم تا اخرین قطره خون ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش گردان‌های امنیتی امام علی (ع) استان که در سطح شهرستان‌های جویبار، سیمرغ، بابلسر، بابل و قائمشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های قدرت نرم حضور میدانی آحاد بسیجیان در صحنه است، گفت: حضور بسیجیان در میدان‌های مختلف موجب آرامش و امنیت مردم است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه با وجود بسیجیان امنیت پایدار برای مردم فراهم شده است، افزود: سپاه و بسیج جانشان را فدای مردم خواهند کرد و برای ایجاد امنیت پایدار و آرامش مردم تا آخرین قطره خون خود ایستاده اند.

مسلمی در ادامه با تصریح بر این که هرگز به دشمنان ملت اجازه نخواهیم داد که خدشه‌ای به آرامش مردم وارد کنند، با تاکید اعلام کرد: امنیت خط قرمز سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف پای نظام ایستادگی کردند و امروزه نیز شاهد ایستادگی و مقاومت مردم پای نظام وانقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: وظیفه ما هم تامین امنیت پایدار مردم است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش‌ها موجب شور و نشاط و همچنین نمایش اقتدار پایدار و قدرت نیرو‌های مسلح و بسیج است، گفت: این رزمایش‌ها باعث امیدواری ملت و از طرفی موجب نگرانی دشمنان انقلاب می شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات