۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۲۲۴۳۶

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی حادثه تروریستی شیراز

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی حادثه تروریستی شیراز
اصفهان – در پی حادثه تروریستی در حرم مقدس حضرت احمد ابن موسی ابن جعفر(ع) در شیراز نماینده ولی فقیه در کاشان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان با صدور پیام تسلیتی، حادثه تروریستی شیراز را محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی و روحی فداه تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه در کاشان به شرح زیر است.

سلام علیکم و رحمة الله

شهادت و جراحت ده‌ها زن و مرد و کودک از زائران حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیهم السلام در حرم سوم اهلبیت علیهم السلام توسط دنباله روان دولت تروریست آمریکا و اسرائیل را با تمام وجود به محضر شریفتان تسلیت عرض می‌کنم و به نمایندگی از مردم شهید پرور منطقه کاشان برای قلب مهربان شما سکینه و آرامش و صبر مسئلت می‌کنم؛ چرا که با استناد به کریمه «عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم» و فقره «عَزیزٌ عَلَیَّ أَنْ تُحیطَ بِکَ دُونَیِ الْبَلْوی» بعد از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بیشترین بار این مصیبت بر قلب رئوف شماست.

امیدوارم خداوند متعال اثر این خون‌های پاک و به ناحق ریخته را افشای خط نفاق و طهارت سرزمین ایران اسلامی از لوث و آلودگی شرک و تکفیر و نفاق قرار دهد.

از درگاه حضرت باری تعالی برای این شهدای عزیز علوّ مقام و جوار اولیاء الله و برای مجروحان حادثه طلب شفای کامل و عاجل دارم. /۱۳۰۷/

دعاگو محتاج دعای خیرتان
سرباز کوچک شما در کاشان
سید سعید حسینی
۱۴۰۱/۸/۴

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات