۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۲۶۱۷
آیت الله اراکی:

نیروی امنیتی و نظامی اقتدار خود را به رخ عاملان آشوب بکشاند

نیروی امنیتی و نظامی اقتدار خود را به رخ عاملان آشوب بکشاند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن هرگاه در پیشبرد اهداف شوم خود در همه عرصه‌ها به یأس کامل می‌رسد، دست به فعالیت‌های کور می‌زند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار پیامی حوادث اخیر و حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی (ع) را محکوم و خواستار برخورد جدی با آشوبگران شد که متن کامل آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مَن قُتِل مظلوماً فقد جعلنا لولیّه سلطاناً

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی از آستین مزدوران تروریست بیرون آمد و با مغتنم شمردن فرصتی که اغتشاشگران و آشوب‌طلبان در اختیار سرویس‌های جاسوسی قرار دادند،با هتک حرمت بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی(ع) زائرین بیگناه از مرد و زن و کودک را مورد اصابت گلوله‌های کینه‌توزانه خود قرار دادند.

بر همگان روشن است که دشمن هر گاه در پیشبرد اهداف شوم خود در همه عرصه‌ها به یأس کامل می‌رسد، دست به فعالیت‌های کور می‌زند.

از دستگاه‌های مقتدر امنیتی، نظامی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار می‌رود تا اقتدار خود را به رخ دشمن کشانده و درسی عبرت‌آموز به برنامه‌ریزان، آمران و عاملان این جنایت ددمنشانه بدهند.

در پایان از پروردگار متعال برای شهدای این حادثه اسفناک علوّ درجات، برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت دارم.

محسن اراکی 1401/08/06

ارسال نظرات