۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۷۲۲۸۶۶
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه لرستان و دانشگاه علمی کاربردی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان حوزه لرستان و دانشگاه علمی کاربردی
حجت الاسلام عبداللهی گفت: تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی لرستان و حوزه استان با هدف ارتقا و کیفی‌سازی خدمات مورد نیاز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی در دیدار با جعفری، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان به اجرای تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و این دانشگاه اشاره کرد و گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه اجرای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای مورد نیاز حوزه و دانشگاه و تبادل آمار و اطلاعات جهت ارتقا کیفی‌سازی خدمات موردنیاز دانشگاه علمی کاربردی و حوزه علمیه است.

مدیرحوزه علمیه لرستان افزود: برگزاری سمینارها، همایش‌ها و دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت، تک درس و پودمان موردنیاز طرفین از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

وی همکاری در خصوص معرفی اساتید و متخصصین جهت مشاوره، آموزش، تحقیق، پژوهش و اتاق فکر، برگزاری استارت‌آپ به صورت مشترک و پیگیری ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای جدید و تخصصی موردنیاز حوزه و دانشگاه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: امید است در سایه این همکاری شاهد رشد فعالیت های فرهنگی، مشاوره ای و آموزشی باشیم و از ظرفیت حوزه و دانشگاه به خوبی استفاده شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات