۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۲۳۲۴۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شور را مداح و شعور و برهان را منبر باید کامل کند

شور را مداح و شعور و برهان را منبر باید کامل کند
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمن به دنبال تضعیف عزاداری ها است بنابر این شور را مداح و شعور و برهان را منبر باید کامل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در دیدار اعصای بسیج مداحان کاشان، گفت: مدح فاجر عرش خدا به لرزه در می‌آورد و سبب غضب پروردگار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دنیا شرافتی از مدح محمد و آل محمد بالاتر نیست، افزود: کسى که نزد خداوند ممدوح باشد با نکوهش مردم نکوهیده نمى شود، اما کسی که مذموم است اگر تمام بیگانه او را مدح کنند اثری ندارد و هیچکس با مدح ستوده نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشازه به اینکه مدح رهبر معظم انقلاب و امام شهدا و حاج قاسم استمرار مدح پیامبر و اهل بیت(ع) است، افزود: سرود سلام فرمانده مدح امام زمان(عج) است که جهانی شد، چرا که با فطرت مردم عجین است.

به گفته وی مدح امام و رهبری و شهید، افتخار است و از سوی دیگر ذم آمریکا، آل سعود، اسرائیل، داعش و داعش صفتانی که یک روحانی را در تهران مانند شهید حججی مُثله می‌کنند ذم کننده را به خدا نزدیک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن در حال برنامه ریزی و توطئه برای نابودی اسلام است، گفت: سازمان سیا بیش از ۴ دهه قبل در پاکستان سندی را که توطنه آن‌ها برای ضربه زدن به اسلام، سست کردن اعتقادات نسل جوان و نابودی اسلام بود منتشر کردند که نشان می‌داد برای نابودی اسلام به دنبال قراردادن مداحان در مقابل سخنرانان و روحانیت است.

وی یادآور شد: در یک دوره برای ضربه زدن به اسلام در پاکستان مداحان پرشور را تقویت کردند به طوریکه جمعیت سخنران مجلس ۵۰ نفراما جمعیت مداحان نزدیک به دو هزار شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: بعد از گذشت دو دهه از توطئه آمریکا برای نابودی اسلام در پاکستان، مجالس روضه خوانی شور داشت، اما شعور نداشت و عقاید آن‌ها با چند شبهه متزلزل می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شور را مداح و شعور و برهان را منبر باید کامل کند تا دشمن نتواند عزاداری‌ها تضعیف کند، گفت: امروز متأسفانه برخی مداحان وارد سرود‌های سخیف شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز همان توطئه آمریکا درحال پیاده شدن در ایران است، اظهار داشت: دشمن زیرک است، اما جبهه حق نباید نباید ناامید شود و برای مقابله با دشمن زیرک منفعل باشد.

وی با تأکید بر مراقبت از توطئه‌های رسانه‌های دشمن، گفت: تقویت ایمان و اخلاص جوانان در مجالس اهل بیت(ع) تنها راه مقابله جوانان با بمباران بی امان رسانه‌های بیگانه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات