۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۲۳۴۰۰
استاد پناهیان مطرح کرد؛

نقش مهم «نمایشگاه مسجد جامعه پرداز» در ترسیم نقشه راه امامان جماعت

نقش مهم «نمایشگاه مسجد جامعه پرداز» در ترسیم نقشه راه امامان جماعت
استاد حوزه با اشاره به نقش مهم "نمایشگاه مسجد جامعه پرداز" در ترسیم نقشه راه امامان جماعت، گفت: این نمایشگاه بیانگر وظایف ائمه جماعات است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان، عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت، در جریان بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، طی سخنانی، با اشاره به اینکه سیر نمایشگاه، یک واقعه و داستان مهم را دنبال می‌کند، اظهار کرد: قهرمان این داستان “عزت انسان” است.

وی ادامه داد: عزت انسانی موضوعی است که در طول تاریخ بشر به دنبال آن بوده که در سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز راه رسیدن به آن بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، بیانگر و تبیین‌کننده وظایف ائمه جماعات است، گفت: وقتی ائمه جماعات نسبت به این وظیفه اطلاع کامل پیدا کنند قطعاً می‌توانند در مسیر اجرا بهتر عمل کنند.

وی با بیان اینکه موضوع احیای محله نیز در این نمایشگاه دیده شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز ائمه جماعات تأثیرگذار خواهند بود و برای بهره‌وری بهتر باید آموزش‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه باید مراحل رسیدن به عزت انسانی برای مردم تبیین شود، مطرح کرد: اگر به مردم بگوییم چه مراحلی را برای رشد و پیشرفت باید طی کرد و اکنون در چه مرحله‌ای هستیم و چه موانعی وجود دارد، قطعاً صبر و تحمل مردم نیز افزایش خواهد یافت.

عضو هیئت امنای بنیاد هدایت، در پایان از برپایی این نمایشگاه در مسجد مقدس جمکران تقدیر و اظهارداشت: اجرای این نمایشگاه یک اقدام کم‌سابقه یا بی سابقه‌ای است که موضوع آن بسیار مهم است و در این راستا از زحمات ارزنده دست‌اندرکاران نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات