۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۲۳۴۰۲
امام‌ جمعه شیروان در گفت‌وگو با رسا:

اغتشاشات اخیر یک برنامه و سناریوی از قبل تعیین‌شده بود

اغتشاشات اخیر یک برنامه و سناریوی از قبل تعیین‌شده بود
حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: با توجه به شواهد و قراین متعددی که وجود دارد اغتشاشات اخیر یک برنامه و سناریوی از قبل تعیین‌شده بود.

حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر سناریویی از قبل تعیین‌شده باهدف خدشه به اقتدار نظام اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی اغتشاشات اخیر می‌خواستند به هر قیمتی جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند به همین دلیل با تمام امکانات و رسانه‌های خود وارد میدان شدند.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: در دولت جدید بسیاری از نقص‌های دولت‌های قبلی اصلاح شد به‌عنوان‌مثال معاهده برجام که در دولت قبلی نتیجه‌ای جزء وقت تلف کردن نداشت به یک فرصت فعالانه تبدیل شد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نقص‌ها و اشکالات اقتصادی که وجود داشت رو به بهبودی رفت و نظام ارزی کشور اصلاح شد و همچنین مبادلات اقتصادی متعدد باقدرت های قوی منطقه شکل گرفت که دشمنان نتوانستند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: در چنین شرایطی که سرعت حرکت انقلاب اسلامی بیشتر شده بود دشمنان برای آنکه بتوانند جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند یکی از سناریوهای تعریف‌شده خود را در داخل کشور پیاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها باهدف و برنامه از پیش تعیین‌شده تلاش کردند تا به اختلافات و نقطه نظرات متفاوت داخلی دامن زده تا بدین گونه اولاً سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی را کند کرده ثانیاً ذهنیت‌ها را از ضعف‌های آشکار خود منحرف سازند.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: دولت فعلی آمریکا که در عرصه سیاست خارجی دستاوردی نداشته و از سویی هزینه‌های سرسام‌آور جنگ اوکراین، زمینه اعتراضات مردمی را در آمریکا در پی داشته تلاش می‌کند تا با ایجاد اغتشاش و گنده‌گویی علیه ایران افکار عمومی در داخل این کشور را مدیریت کند.

وی اضافه کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی مشخصی به دنبال ایجاد نارضایتی و اعتراضات عمومی یا به تعبیری اغتشاش و فتنه بودند تا بتوانند از بستر اغتشاشات کشور را تجزیه کرده و جنگ‌های بیرونی رقم بزنند.

امام‌جمعه شیروان گفت: به‌طور یقین دشمنان هنوز مردم ما را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که برنامه‌های آن‌ها قبل از اینکه در اتاق فکر آن‌ها شکل بگیرد با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم خنثی می‌شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات