۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۲۳۴۸۳
امام جمعه موقت کاشان:

آزمایش موشکی اخیر کشور دشمنان را به وحشت انداخته است

آزمایش موشکی اخیر کشور دشمنان را به وحشت انداخته است
اصفهان - امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه حوادث اخیر نباید سبب یاس و ناامیدی مردم ایران شود، گفت: آزمایش موشکی اخیر کشور دشمنان را به وحشت انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید محمدرضا قاسم زاده، گفت: اغتشاشات اخیر با هوشمندی و درhیت رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردم در صحنه و شکیبایی نیرو‌های بسیجی و انتظامی شکست خورد و بسیاری از عوامل آن دستگیر شدند.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن در فتنه اخیر آوردن مردم به کف خیابان‌ها بود تا مردم را همراه خود کند، اما مردم آن‌ها همراهی نکردند و توطئه دشمن با شکست روبرو شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه اغتشاشگران هنگام دستگیری اعتراف کردند باور نمی کردند دستگیر شوند، افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) با اقتدار از امنیت ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه دشمن نادان و جاهل است، اظهار داشت: این شهادت ها سبب بیداری و اتحاد و انسجام و همبستگی بیشتر ملت ایران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن هنوز قدرت تحلیل ندارد گفت: دشمن بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران هنوز ملت ایران را نشناخته است و دشمن در اغتشاشات اخیر با درآیت رهبر معظم انقلاب، شکیبایی نیروی‌های نظامی و بصیرت ملت قهرمان ایران در وسط میدان تنها ماند و نتوانست مردم ایران را با خود همراه کند و توطئه دشمن شکست خورد.

حجت الاسلام اسلامی تبار حوادث اخیر را در در ادامه سلسله توطئه‌های ۴۰ سال اخیر دشمن دانست و گفت: دشمن در توطئه‌های خود نتوانسته انقلاب اسلامی را تضعیف کند و شکست خورده است.

وی توطئه‌های دشمن را دارای پیام‌های مثبت برای ملت ایران دانست و افزود: توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن نشان دهنده حرکت صحیح انقلاب اسلامی است.

به گفته وی اگر دشمن از انقلاب اسلامی ایران تعریف کند نشان دهنده این است که انقلاب اسلامی در مسیر خودش قرار ندارد و از مسیر اصلی خود منحرف شده است.

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: امروز پرچم دین، قرآن، اهل بیت و تشییع تنها در کشور ایران برافراشته شده است و برای برافراشته ماندن این پرچم باید هزینه و شهید داد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به قدرت دشمن شناسی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبرمعظم انقلاب توطئه‌های دشمن را می‌شناسند و راهکار مقابله با آن را می‌دانند و توطئه‌های دشمن را پیش بینی کرده و هشدار می‌دهد.

به گفته دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و نابودی وحدت بین مردم و ایجاد ناامنی در کشور بود، اما این توطئه بزرگ و خطرناک دشمن نیز با شکست روبرو شد.

وی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را سبب خشم و ترس و هراس دشمن دانست و ابراز داشت: آزمایش موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران دشمنان ایران را به وحشت انداخته است.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: حوادث اخیر نباید سبب یاس و ناامیدی مردم ایران شود، چرا که حوادث و فتنه‌ها لازمه حرکت روبه جلو جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به قله‌های افتخار است.

حجت اسلام اسلامی تبار همچنین حضور ملت قهرمان ایران در یوم الله ۱۳ آبان را بی سابقه دانست و افزود: شهادت مردم به دست اغتشاشگران سبب شد تا حضور مردم در صحنه بیشتر شود و یوم الله ۱۳ آبان بی سابقه‌ای را رقم بزنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات