۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۲۳۵۱۶
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید عادلانه کار کنند

کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید عادلانه کار کنند
حجت الاسلام شکری گفت: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید عادلانه کار کنند، چراکه امنیت، پیشرفت و تعالی جامعه به تلاش مجاهدانه آن اعضای جامعه آنان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، امروز(19آبان)، در جلسه شورای معاونین، شورای هماهنگی، روسای شهرستان ها و دیدار با ائمه جماعت استان که در مرکز توانبخشی ایثار برگزار شد، اظهار داشت: اگر کار خوبی انجام دهیم در خدمت امام زمان(عج) هستیم و امنیت ملی تقویت می شود و اگر کار بدی انجام دهیم در خدمت شیطان بزرگ آمریکا هستیم و امنیت ملی را تضعیف می کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: هر کاری که باعث شود خانواده ایثارگر ما به ناحق ناراضی شود، باعث می شود امنیت ملی فرزندان آنان در خطر بیفتد.

وی با بیان اینکه تا مبارزه با دشمن بزرگ دیده نشود، مبارزه با دشمن ادامه پیدا نمی کند و باید تسلیم دشمن شود، عنوان کرد: ضرورتی اجتناب پذیر است که هر فردی در بنیاد شهید ورود پیدا می کند برای کمک به استقلال، امنیت و آینده جامعه باید به خوبی و در تراز شهدا و جانبازان خدمت رسانی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین شکری بیان کرد: امنیت، ثبات، پیشرفت و تعالی جامعه به تلاش مجاهدانه آن اعضای جامعه بستگی دارد، هرچقد عالمانه کارکردن و جهادی کار کردن در ثبات امنیت جامعه نقش مؤثری دارد.

وی با تأکید بر اینکه روابط اداری مبتنی بر قومی گرایی و منفعت طلبی نباشد، تأکید کرد: کارگزاران نظام باید عادلانه کار کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خدمت به مردم امری واجب بوده و باید از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود و این امر نیازمند همت والا و تبدیل تلاش به مجاهدت است.

وی اظهار کرد: از امکانات نظام باید برای رشد، تعالی و پیشرفت جامعه استفاده شود و با خدمت به مردم گره از مشکلات آنان برداشته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات