۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۲۳۵۱۷

تحلیل نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از اغتشاشات اخیر

تحلیل نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از اغتشاشات اخیر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: در اغتشاشات اخیر شیطان راهنمای اغتشاشگران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز، در میزگرد تخصصی پاسخگویی به سؤال‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: وقتی تابع شیطان باشیم شیطان انسان را تا ورطه نابودی می‌برد و جایی متوقف نمی‌کند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر هم افزون بر شیطان شیطان‌های بزرگ دیگری هم هدایت اغتشاشات را بر عهده گرفتند از جمله آن‌ها می‌توان به آمریکا، رژیم صهیونیستی، مجاهدین خلق و منافقین، تجزیه‌طلبان و وهابی‌های وحشی که تشنه خون شیعیان هستند اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: قبل از اغتشاشات مسئله‌ای در فضای مجازی راه افتاد بعضی‌ها هشتگ زدند، بعضی‌ها پیام دادند، بعضی‌ها استوری کردند که من محجبه‌ام ولی حجاب اجباری را قبول ندارم حتی خانواده‌های متدین و خانواده شهید هم این استوری را گذاشتند.

وی ادامه داد: روی این مسئله حدوداً یکی دو ماه مانور دادند بعد از آن که قضیه خانم مهسا امینی به وجود آمد اغتشاشگران خونخواهی خانم امینی را هدف خود قرار داده و علیه گشت ارشاد صحبت کردند.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: بعد از مدتی اغتشاشگران گفتند علاوه بر اینکه گشت ارشاد باید برداشته شود باید آزادی برای زن هم باشد و منظورشان از شعار زن زندگی آزادی این بود که زنان باید نسبت به پوشش آزاد باشند، نسبت به ارتباطات آزاد باشند و نباید مانعی بر سر راه آن‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد آن‌ها اصل حجاب را هدف قرار داده و گفتند اصلاً خود حجاب بد است و با اصل حجاب مخالفیم و باید مبارزه کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: لذا اغتشاشگران حجاب را آتش زدند چادر زن محجبه را از سرش کشیدند و با این کارهای خود یک ناامنی و وحشت هم در جامعه ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: در مرحله آخر اغتشاشگران مبارزه با اصل دین را مطرح کردند و گفتند این نظام اسلامی باید ساقط شود و شعرها و شعارهایی درزمینهٔ نفی دین و نفی اصل نظام دادند.

نماینده ولی‌فقیه بابیان اینکه به‌طور یقین شیطان راهنمای اغتشاشگران بود، گفت: البته در این اغتشاشات شیطان بزرگ‌تری به نام آمریکا هم از تمام امکانات و رسانه‌ها خود برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرد که این بار هم با هوشیاری مردم تیر آن‌ها به خطا رفت./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات