۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۲۳۵۶۴
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ساماندهی فضای مجازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات در کشور

ضرورت ساماندهی فضای مجازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات در کشور
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات در کشور تأکید کرد و گفت: باید پیام های رسان های داخلی بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به تلاش های گسترده رسانه های خارجی در حوادث اخیر کشور، گفت: پنج خبرگزاری دنیا در این مدت بیش از 38 هزار دروغ را جعل و پخش کردند.

وی با گلایه از وضعیت نامناسب فضای مجازی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است.

امام جمعه ساری بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات در کشور تأکید کرد و گفت: باید پیام های رسان های داخلی بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود یکی از اهداف اغتشاشات را مشغول کردن مسؤولان و دستگاه های اجرایی به مسائل حاشیه ای و باز ماندن آنها ا سازندگی عنوان کرد و افزود: مسؤولان در عین توجه به مسائل مهم کشور با جدیت مسأله مهم سازندگی، تحقق شعار و تقویت تولید ملی را دنبال کنند.

وی همچنین به برگزاری همایش سرمایه گذاری در ساری اشاره کرد و با بیان این که برخی ها به اسم سرمایه گذاری به دنبال مسائل دیگر هستند، ادامه داد: اما در عین حال وجود سرمایه گذاران واقعی یک فرصتی است که باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و بیان این که باید عادت به کتاب و کتابخوانی را تقویت کنیم، گفت: اگر کتاب و کتابخوانی برای ما عادت شود از سرگرم شدن به فضای مجازی و وب گردی حفظ می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، قرآن را بهترین کتاب معرفی کرد و با بیان این که متأسفانه قرآن در میان ما مظلوم و مهجور است، ادامه داد: قرآن مهم ترین کتاب ما است و باید در یادگیری آن کوشا باشیم، اما متأسفانه آموزش و پرورش در این زمینه ضعف دارد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات