۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۲۴۳۱۱
به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

مسابقه کتاب خوانی پرسمان حجاب و عفاف برگزار می شود

مسابقه کتاب خوانی پرسمان حجاب و عفاف برگزار می شود
اصفهان ـ رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مسابقه کتاب خوانی پرسمان حجاب و عفاف ویژه عموم مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجید شجاعی، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه مسابقه کتاب خوانی پرسمان حجاب و عفاف ویژه عموم مردم و به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: متن سه کتاب حجاب و اعتقادات، حجاب و اخلاق، حجاب و سیاست که به صورت الکترونیکی و رایگان در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت، منابع آزمون را شامل می شوند.

وی به جوایز مسابقه کتاب خوانی پرسمان عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: سه، دو و یک میلیون تومان به ترتیب جوایز نفر اول تا سوم خواهد بود و همچنین به 10 نفر بعد دویست هزار تومان هدیه خواهد شد.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آزمون این مسابقه در تاریخ 22 آذر ماه سال جاری به صورت مجازی و از طریق سامانه اینترنتی به نسانی lms.dte.ir برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب، دانشجویان و عموم علاقه مندان می توانند برای ثبت نام برای مسابقه به نشانی اینترنتی c88.ir/hjab مراجعه نمایند./1304/

 

مسابقه کتاب خوانی پرسمان حجاب و عفاف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرا طاهریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
سلام ببخشید برای مسابقه پرسمان حجاب ثبت نام کردم ولی کاربری و رمز رو یادم نیست چون کتب رو خوندم لطف کنید جهت دریافت کاربری و رمز راهنمایی بفرمایید
1
2
ناشناس
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
سلام لطفا دوباره مسابقه رو برا کسانی که نتونستن تمدید کنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
سلام همسرم براش نام کاربری و رمز عبور اومد ولی هرچه میزدیم میگفت نامعتبر است یعنی چه ؟این چه سامانه ای بود !!!!!
0
0