۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۵۸۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

فضای مجازی از ابرازهای دشمن در تقابل جبهه حق و باطل است

فضای مجازی از ابرازهای دشمن در تقابل جبهه حق و باطل است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: فضای مجازی یکی از ابرازهای دشمن در تقابل جبهه حق و باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، در همایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اغتشاشات اخیر را از طریق فضای مجازی مدیریت کردند.

وی افزود: دشمنان با فریب‌کاری و دروغ و دغل و همچنین استفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای و رنگ و لعاب آن در تلاش برای وارونه جلوه دادن حق و باطل هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: البته تقابل جبهه حق و باطل همواره در طول تاریخ تکرار شده است و مختص این زمان نیست.

وی ادامه داد: امروز هم خصومت و عداوت دشمن با جبهه حق در تمام عرصه‌ها و با استفاده از انواع رسانه‌ها ادامه دارد و فضای مجازی یکی از ابرازهای دشمن در تقابل جبهه حق و باطل است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی با شبهه افکنی و سیاه نمایی وضعیت جامعه را طوری وارونه نشان می‌دهند که هر کس نداند فکر می‌کند تمام جامعه به وضعیت کنونی کشور معترض بوده و در اغتشاشات شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با بزرگ‌نمایی و سیاه نمایی در فضای مجازی هجمه‌های بسیاری به ارزش‌های اسلامی ما وارد کرده و تلاش می‌کنند تا به این طریق اعتقادات دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: درواقع دشمنان در مبارزه باارزش‌های اسلامی هیچ‌گاه خسته و ناامید نمی‌شوند و هر بار با روشی جدید وارد میدان شده و اعتقادات دینی و انقلابی مردم ما را هدف قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که دشمنان برای دستیابی به اهداف شوم خود راسخ هستند ما هم باید در مقابل حرف حق خود مستحکم و مقاوم بوده و از ارزش‌ها و اعتقادات اصیل خود دست برنداریم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اظهار داشت: اگر ما در مقابل دشمنان ضعف از خود نشان داده و در مبارزه با آن‌ها کوتاهی کنیم دشمن به قدرت رسیده و وحشی‌گری خود را به اوج می‌رساند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: باید در برابر این افراد جانی و وحشی رهاشده در جهان ایستادگی کرده و نگذاریم آن‌ها به اهداف شوم خود برسند همان‌گونه که شهدا درراه حفظ عقیده از جان خود گذشتند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات