۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۲۵۰۶۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

دوره آموزشی «سواد‌ رسانه» ‌و‌ «هنر‌ تبیین‌» برگزار می شود

دوره آموزشی «سواد‌ رسانه» ‌و‌ «هنر‌ تبیین‌» برگزار می شود
حجت الاسلام ولی پور از برگزاری دوره آموزشی سواد‌ رسانه ‌و‌ هنر‌ تبیین‌ در ‌فضای ‌رسانه خبر داد و گفت: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران می توانند در این دوره شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد ولی پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی سواد رسانه و هنر تبیین در فضای رسانه ویژه طلاب و مبلغان حوزه علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: این دوره آموزشی در پنج جلسه وبیناری با عنوان سواد رسانه و هنر تبیین در فضای رسانه و با حضور سهیل احمدی، استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) و کارشناس شبکه افق برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان می توانند جهت شرکت در این دوره تا روز چهارشنبه مورخ ۱۶ آذر ماه جاری نسبت به نام نویسی اقدام کرده و اطلاعات خویش را برای فرمانده پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه  مربوطه ارسال کنند.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: مبلغین، مبلغات و طلاب فارغ التحصیل نیز می توانند مشخصات خود را به همراه شهرستان محل سکونت از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۶۰۱۹۷۹۸۱ ارسال نموده و در کارگاه ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: این دوره آموزشی سواد رسانه و هنر تبیین در فضای مجازی با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و مرکز خدمات استان لرستان برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: حوزه های علمیه در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند و با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی باید بیش از هر زمان دیگری در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات