۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۲۵۳۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان بیان کرد؛

ولایت فقیه، استمرار ولایت الهیه در عصر غیبت

ولایت فقیه، استمرار ولایت الهیه در عصر غیبت
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروزمهمترین اولویت حفظ ولایت الهیه در جهان است، گفت: استمرار ولایت الهیه در زمان غیبت، ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با دانشجویان دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو، گفت: امروز مهمترین اولویت حفظ ولایت الهیه در جهان است.

وی با بیان اینکه ولایت مخصوص خدا است، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) به ما یاد داده است تا مهم ترین اولویت ما حفظ ولایت اللهیه باشد که در مقایل ولایت طاغوت است.

به گفته وی آرزوی همه انبیاء الهی تشکیل حکومت اسلامی بوده، برای همین است که همه انبیاء الهی از آدم تا خاتم برای تثبیت ولایت الهیه آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: طی ۱۴۰۰ سال گذشته تا الان پیامبراکرم(ص) ۱۰ سال، امیرمومنان(ع) ۴ سال و نیم و امام حسن(ع) ۶ ماه و در مجموع حدود ۱۵ سال حکومت اسلامی را تشکیل دادند، تا اینکه امام خمینی(ره) این آرزوی انبیاء در بهمن ۵۷ بار دیگر محقق کرد.

وی با اشاره به اینکه استمرار ولایت الهیه در زمان غیبت، ولایت فقیه است، افزود: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، تشکیل داعش و آشوب‌های اخیر همه برای شکست ولایت الهیه و استقرار دوباره حکومت طاغوت بود.

نماینده، ولی فقیه در کاشان شهادت حضرت زهرا(س) را برای تثبیت ولایت الهیه دانست و گفت: جنگ  امروز دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ولایت الهیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات