۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۲۵۹۰۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، عامل اصلی ایجاد اغتشاشات اخیر

فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، عامل اصلی ایجاد اغتشاشات اخیر
کرمانشاه ـ آیت الله علما با تأکید بر لزوم حل معضل فضای مجازی، گفت: عامل اصلی به وجود آمدن اغتشاشات در کشور فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروز کشور را به نوعی درگیر خود کرده است، فضای مجازی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در فضای مجازی روزانه هزاران اخبار دروغ و کذب دست به دست می شود و همین خود یکی از عوامل به وجود آمدن مشکلات در سطح جامعه است.

این عالم برجسته کرمانشاهی تاکید کرد: عامل اصلی به وجود آمدن اغتشاشات در کشور فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای بود به طوری که بسیاری از شبکه های ماهواره ای دشمن این روزها تمام انرژی خود را برای روشن نگه داشتن فتنه در کشور بسیج کرده اند.

آیت الله علما بیان داشت: بنابراین همه امیدواریم که معضل فضای مجازی و رهاشدگی آن به دست دولتمردان حل شود البته نباید تمام کار را به دولت واگذار کرد بلکه خود مردم هم باید در این زمینه پی کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بی گمان کسی که در بحث معنویات وارسته باشد هرگز به سراغ فضای مجازی و یا شبکه های ماهواره ای نمی رود از این رو باید مواظب باشیم که فرزندان ما در این دام نیفتند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات دو گروه حضور دشتند یکی فرزندان خود ما که تحت تاثیر هیجانات قرار گرفتند و در ناآرامی ها شرکت کردند و گروه دیگر لیدرها بودند که حساب این دو از هم جداست باید به دقت مواظب حرکات لیدرها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در هفته پژوهش قرار داریم موضوعی که بسیار با اهمیت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری بر نهادینه شدن موضوع پژوهش در کشور دارند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه آینده نگری و دوراندیشی از صفات افراد باهوش و با بینش است، اظهار کرد: طبق دستورات دین مبین اسلام باید در هر کاری از فکر و اندیشه خود استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در 27 آذرماه آیت الله مفتح توسط عوامل نفاق به شهادت رسید، این عالم وارسته از مدرسین بنام حوزه علمیه بودند که تفکرات و اندیشه های وی بسیار قابل تامل است و تلاش این عالم دینی وحدت حوزه و دانشگاه بود./1400/

ارسال نظرات