۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۴۱۵
چرا شما در خانه‌ خود روضه نمی‌گیرید؟

راه اندازی سامانه «دعوت» برای هماهنگیِ سخنران و روضه خوان خانگی

راه اندازی سامانه «دعوت» برای هماهنگیِ سخنران و روضه خوان خانگی
حجت الاسلام دایی دایی گفت: اگر قصد دارید در خانه، محله یا محل‌کارتان روضه بگیرید، برای تأمین و هماهنگیِ سخنران و روضه‌خوان به «سامانه دعوت» مراجعه کرده و درخواست دهید.

حجت الاسلام محمد مجید دایی دایی مدیر موسسه روایت حق در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به راه اندازی سامانه «دعوت» از روضه‌خوان برای محافل خانگی، محله‌ای، مغازه‌ای و هر محل کاری اظهار داشت: سامانه دعوت وابسته به موسسه روایت حق است که از سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی مجوز های لازم را دریافت کرده و گروهی را با اولویت روضه‌های خانگی تشکیل داده است.

وی در ادامه افزود: الحمدالله در این راستا طلاب باسواد و روضه خوانی اعلام آمادگی کرده اند و کسانی که درخواست روضه خوان برای روضه در خانه، محل کار، مغازه و یا هر فضایی که بشود برنامه روضه خوانی را برگزار کرد، داشته باشند، افراد اعزام شده و به سخنرانی و روضه خوانی می پردازند.

حجت الاسلام دایی دایی با اشاره به استقبال مردم از این طرح اظهار داشت: الحمدلله استقبال خوبی از این طرح شده و کسانی که می‌خواهند درخواست سخنران و روضه خوان داشته باشند، می‌توانند به ربات های ما در پیام رسان های بله، گپ و تلگرام مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۹۱۲۷۰۰۷۲۴ تماس بگیرند تا درخواست آنان در سامانه ثبت گشته و طبق فرم تکمیلی، افراد سخنران و روضه خوان به محل درخواستی اعزام شوند.

وی در ادامه بیان داشت: در درخواست ها برای دعوت از افراد سخنران و روضه خوان، شرایط خاصی وجود ندارد و در تعداد نفرات مجالس و زمان برگزاری آن نیز محدودیتی نیست و به تعبیری می توان چنین گفت که در هر زمانی، هر فردی دلتنگ ارتباط با اهل بیت(ع) شده باشد، می تواند با دعوت از روضه خوان و سخنران نیاز معنوی خود را برطرف کند.

مدیر موسسه روایت حق با اشاره به فعالیت های مادحین در این طرح نیز اظهار داشت: علاوه بر این که در این طرح برادران و خواهران مبلغ مشغول فعالیت هستند، مادحین نیز شرکت دارند: اما غالب تمرکز ما در این طرح برای استفاده از طلاب مبلغ می باشد.

حجت الاسلام دایی دایی در پایان بیان داشت: این طرح فعلاً در استان های قزوین، مشهد، تهران و قم فعال شده است و ان شاءالله به زودی دیگر شهرهای کشور نیز به این طرح اضافه خواهند شد.

تعداد بازدید : 14
چرا شما توی خونه‌تون روضه خونگی نمی‌گیرید؟
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
عالی
0
0