۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۲۶۴۷۶
امام جمعه ازنا:

مجهز شدن به سلاح ایمان، علم و بصیرت خنثی کننده توطئه های دشمن است

مجهز شدن به سلاح ایمان، علم و بصیرت خنثی کننده توطئه های دشمن است
حجت الاسلام سپهوند بابیان اینکه مجهز شدن به سلاح ایمان،علم و بصیرت خنثی کننده توطئه دشمن است، گفت: نسل امروز با تکیه بر این مؤلفه ها در تحقق آرمان های انقلاب گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در نشست گفتمان دینی تربیتی در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل امروز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان مملک باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند.

امام جمعه ازنا افزود: دانش آموزان نقش بسزایی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی مقتدر و قوی دارند و برای نقش آفرینی در این راستا باید بنیه دینی و علمی خویش را قوی کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز، میراث ‌داران دانش آموزان دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند، گفت: این دانش آموزان باید با تکیه بر روحیات انقلابی بتوانند در آینده مخلصانه به کشور خدمت کنند.

حجت الاسلام سپهوند عنوان کرد: دانش آموزان با مسلح شدن به سلاح ایمان و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور بایستند.

وی با بیان اینکه امروز همه ما در برابر خون شهدا مسؤول هستیم، عنوان داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور و نظام باید با گام برداشتن در مسیر خودباوری، تربیت دینی و رشد علمی، علاوه بر پیشرفت ایران اسلامی، دِین خود را به کشور و نظام اسلامی و شهدا ادا کنید./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات