۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۲۶۷۲۹
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

خداباوری، مهم ترین ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ایران

خداباوری، مهم ترین ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ایران
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی خداباوری را مهم ترین ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ایران دانست و گفت: امروز هیچ نیروی مسلح نظامی در دنیا از چنین ویژگی برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در پادگان۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقذ در منطقه کاشان، گفت: جنگ بین حق باطل از ابتدای خلقت بوده و هست و خواهد بود.

وی افزود: خداوند از روزی که اراده کرد در همه عوالم از جمله زمین جانشین داشته باشد برخی از جمله شیطان که شش هزار سال خدا را بندگی کرده بود مخالف کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: جنگ بین حق و باطل از زمان آفرینش حضرت آدم وجود داشته است و تا به امروز که شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل هستند در برابر حق طلبان دنیا و آزادی خواهان دنیا ایستاده اند ادامه دارد.

وی خداباوری را مهمترین ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ارتش و بسیج و سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: امروز هیچ نیروی مسلح نظامی در دنیا از چنین ویژگی برخوردار نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن دوست نداشت انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، اما ملت ایران با توکل به خدا تمام توطئه‌ها و کودتای‌های دشمن برعلیه انقلاب اسلامی را خنثی و با شکست مواجه کرد.

به گفته وی معاون سید حسن نصرالله در مصاحبه‌ای که از وی سؤال کردند جمهوری اسلامی به شما چه داده ایشان پاسخ می‌دهد ما از جمهوری اسلامی ایران خداباوری را آموخته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به امام زمان(عج) متصل است و ارتباط دارد، گفت: کارتر، نتانیاهو و ترامپ مثلثی که طی ۴۳ سال گذشته بار‌ها ایران را تهدید به حمله نظامی کردند، اما امام خمینی(ره) اعلام کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه داد: نتانیاهو اعلام کرده بود مراکز هسته‌ای ایران را هدف قرار خواهد و در این تصمیم خود نیز مصمم بود، اما رهبر معظم انقلاب در مشهد الرضا مرکز قدرت ایران اعلام کرد، اگر اسرائیل دست از پا خطا کند تل آویل و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه اسرائیل به واقیعت تهدید‌های رهبر معظم انقلاب آگاه بودند، ابراز داشت: بر همین اساس وقتی اسرائیلی‌ها در محاسبات خود متوجه شدند زمان رسیدن موشک ایران به اسرائیل از طریق حزب الله در لبنان و غزه و کرانه باختری کمتر از ۳۰ ثانیه است متوجه اشتباه خود مبنی بر تهدید ایران به تأسیسات هسته‌ای ایران شدند.

به گفته وی ترامپ نیز بعد از شهادت حاج قاسم از ترس و وحشت حمله موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکا تهدید کرد اگر ایران پایگاه‌های آمریکا هدف قرار دهد ۵۲ مرکز ایران را هدف قرار خواهد داد، اما بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد، آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیروی ایمان نیرو‌های مسلح جمهوری ایران را بالاترین نیروی جهانی دانست و یادآور شد: جمهور اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس که با حملات موشکی عراق روبرو بود، یک موشک برای دفاع از خود نداشت، اما امروز به برکت خون شهید تهرانی مقدم‌ها به عنوان یکی از قدرت‌های موشکی دنیا مطرح شده است و آمریکا و اسرائیل جرات ندارند دست از پا خطا کند.

وی بر تقویت ایمان در نیرو‌های مسلح تأکید کرد و ابراز داشت: دست شیطان قوی است و به هیچکس رحم نمی‌کند، برای فریب انسان قسم خورده است و هرکسی را از یک راهی فریب می‌دهد، باید مراقب بود به دعوت شیطان لبیک گفته نشود.

نماینده ولی فقیه در کاشان تشخیص حق از باطل در فتنه‌ها را مهم دانست و افزود: شاخص شناخت حق از باطل در فتنه‌های پیش رو تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات