۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۲۶۷۵۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

از ظرفیت مساجد برای تبلیغ معارف اسلامی بهره گیری شود

از ظرفیت مساجد برای تبلیغ معارف اسلامی بهره گیری شود
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم ساماندهی تبلیغات تاکید کرد و گفت: از ظرفیت مساجد شهرستان برای تبلیغ معارف اسلامی باید بیشترین بهره برداری را داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان دینی و با برکت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در دو بخش قرآن و عترت است، افزود: قرآن و عترت، وصیت پیامبر اکرم(ص) است و سازمان تبلیغات اسلامی مجری این وصیت در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به اهمیت فعالیت تبلیغات اسلامی در بخش قرآن و عترت اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت مبلغین در بخش قرآن و عترت از شرافتمند‌ترین شغل‌ها است.

وی با تأکید بر استفاده از لحظه به لحظه فعالیت‌های قرآنی از سوی مبلغان قرآن و عترت، اظهار داشت: تبلیغ رسالات الله از سوی مبلغان معارف اسلامی باید جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان یکی از راه‌های رسیدن به ظهور را برخورداری از جامعه‌ای ناصر دانست و افزود: جامعه ناصر تنها با تجلی قرآن و عترت در خانواده‌ها محقق خواهد شد.

وی معارف اسلامی را از غنی‌ترین معارف دانست و با اشاره به اینکه در انتقال معارف با چالش روبرو هستیم گفت: امروز انتقال معارف اسلامی به نسل جوان که به شدت مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار دارد کاری ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه بر ساماندهی تبلیغات تاکید کرد و گفت: از ظرفیت مساجد شهرستان برای تبلیغ معارف اسلامی باید بیشترین بهره برداری را داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات