۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۲۶۹۰۲
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امام راحل با تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد

امام راحل با تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت:امام راحل با تعمق و تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد و انقلاب اسلامی را راهبری و مدیریت نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست اخلاق در رسانه اظهار داشت: رسانه ها  برای روشنگری بین مردم باید تلاش خود را بیشتر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: باید همگان دست در دست هم، مشکلات مردم را حل کنیم و توجه داشته باشیم عنوان بهترین ارزش انسانی ما کمک به مردم است.

وی افزود: یکی از بهترین وجوه شخصیتی حاج قاسم سلیمانی مردم داری ایشان بود، یعنی همواره فی المجلس مشکلات مردم را حل می کرد، ایشان با فکر کار می کرد زیرا جهاد تبیین یعنی جهاد با تفکر و خلاقیت آگاهانه.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیرامون شخصیت بزرگ امام راحل تصریح کرد: امام راحل با تعمق و تفکر در ژرفای اسلام حکومت اسلامی را تشکیل داد و انقلاب اسلامی را راهبری و مدیریت نمود زیرا سرمایه امام(ره) فقط اسلام بود و با اتکا به همین اسلام ابر قدرت های آن زمان را منکوب کرد.

آیت الله علما تاکید کرد: همه ما باید گم گشته خویش را در اسلام بجوییم، زیرا در اسلام همه چیز است و باید کعبه آمال و آرزوهای خود را در اسلام جستجو نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: انقلاب اسلامی شخصیت های بلند پایه ای را ترببیت کرد و باید قدردان این برکات باشیم، لذا باید نظام و ولایت فقیه را همگان حفظ کنیم و در اقتدار آن بکوشیم. توصیه مقام معظم رهبری این است که بیست سال از زمان جلوتر باشیم و برنامه های آینده را درک کنیم و بر اساس آن ها برنامه ریزی نماییم./1400/

ارسال نظرات