۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۲۶۹۲۵
امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی:

وحدت مسلمانان از اهداف مهم سردار سلیمانی بود

وحدت مسلمانان از اهداف مهم سردار سلیمانی بود
آخوند پروانه با اشاره به اهداف شهید سلیمانی در منطقه، گفت: وحدت و یکپارچگی مسلمانان از اهداف مهم این شهید گران‌قدر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آخوند آنا محمد پروانه، امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی، امروز، در جمع نمازگزاران اهل سنت راز و جرگلان، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی بود.

وی افزود: سردار سلیمانی نماد وحدت، مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل مستکبرین بود به همین دلیل استکبار جهانی از این شهید گران‌قدر واهمه داشتند.

آخوند پروانه اضافه کرد: هراس دشمن از شهید سلیمانی باعث شد که آن‌ها او را به شهادت برسانند در حقیقت شهادت سردار سلیمانی نشان‌دهنده ضعف و استیصال دشمنان در مقابل این شهید عزیز بود.

وی ادامه داد: دشمنان اکنون هم از نام و یاد شهید سلیمانی واهمه دارند؛ چراکه عشق و ارادت نوجوانان و جوانان دهه‌های 80 و 90 را به این شهید گران‌قدر می‌بینند.

آخوند پروانه با تأکید بر اهمیت مراسم‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: ما باید با برگزاری مراسم‌های عزاداری این شهید عزیز نگذاریم نام و یاد این شهید در طول تاریخ کمرنگ شده یا به فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که حضور سردار سلیمانی در کشورهای مسلمان باهدف و تقویت وحدت مسلمانان برای شکست استکبار بود بنابراین برای این مهم باید راه این شهید عزیز را ادامه دهیم.

آخوند پروانه افزود: باید تمامی اقدامات ما در راستای حفظ و گسترش وحدت اسلامی باشد، زیرا در غیر این صورت دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود وارد میدان می‌شود.

امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن در این اغتشاشات تلاش می‌کرد امنیت و آرامش موجود در کشور را زیر سؤال ببرد بنابراین برای اینکه دشمنان به اهداف خود نرسند ما باید اتحاد و همبستگی داشته و جوانان را با چهره واقعی دشمن آشنا سازیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات