۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۲۶۹۸۴
آیت الله کریمی جهرمی:

هر روز برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت ایشان دعا می کنم

هر روز برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت ایشان دعا می کنم
آیت الله کریمی جهرمی ضمن دعا برای عزت و سربلندی نظام اسلامی در عرصه های مختلف، تاکید کرد که بنده روزی نیست که یک یا دو بار برای رهبر معظم انقلاب دعا نکنم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود محمدی عراقی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در قم با آیت الله کریمی جهرمی دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که یک ساعت به طول انجامید، خاطرات گذشته مرور و مطالب و خاطراتی درباره دوران مبارزات و درگیری با رژیم شاه و ساواک مطرح شد.

هر روز برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت ایشان دعا می کنم

در ادامه این دیدار مسائل مربوط به حوزه های علمیه از جمله بحث اخلاق و معیشت مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت و نگاه و اهتمام ویژه رهبر معظم انقلاب به مسائل حوزه های علمیه بویژه بحث نخبگان مورد تصریح طرفین قرار گرفت.

هر روز برای رهبر معظم انقلاب دعا می کنم

در ادامه این نشست صمیمی آیت الله کریمی جهرمی ضمن دعا برای سربلندی نظام اسلامی در عرصه های مختلف، برای دوام توفیقات رهبر معظم انقلاب دعا کرد و گفت: بنده روزی نیست که یک یا دو بار برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت ایشان دعا نکنم. بنده هر روز برای آقا دعا و برای والدین بزرگوار ایشان از درگاه خدای متعال طلب رحمت می کنم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون ایشان را خواهانم.

هر روز برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت ایشان دعا می کنم

وی از مسؤول دفتر مقام معظم رهبری درخواست کرد تا سلام گرم و مخصوص ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کند. آیت الله محمدی عراقی نیز متقابلا سلام رهبر معظم انقلاب را محضر آیت الله کریمی جهرمی تقدیم کرد.

آیت الله کریمی جهرمی همچنین از موفقیت های آقای محمدی عراقی در تمام دوران زندگی و مسؤولیت هایی که عهده دار بودند تجلیل کرد.

حسین عجمی
ارسال نظرات