۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۲۷۴۵۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ملت ایران ریشه توهین روزنامه فرانسوی را صهیونیسم می‌داند

ملت ایران ریشه توهین روزنامه فرانسوی را صهیونیسم می‌داند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران ریشه توهین روزنامه فرانسوی را صهیونیسم می‌داند، گفت: دشمن‌ترین دشمنان مسلمانان صهیونیست‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر در جمع طلّاب مدارس علمیه منطقه کاشان و اقشار مختلف مردم با محکوم کردن اهانت مجله هتاک فرانسوی به ساحت مرجعیت، گفت: براساس آیه قرآن صهیونیست‌ها دشمن‌ترین دشمنان ما هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران ریشه توهین روزنامه فرانسوی شالی ابدو را صهیونیزم بین الملل می‌داند، افزود: دشمن‌ترین دشمنان مسلمانان صهیونیست‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در سخنرانی علنی عملا اعلام کرد رئیس جمهور سه کشور، آمریکا، فرانسه و صدر اعظم آلمان بدون اجازه اسرائیل دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اگر امروز دشمن، مرجعیت تشییع و رهبر معظم انقلاب را هدف اصلی خودش قرار داده است برای این است که تلاش و توطئه‌های یکساله اندیشکده‌های دشمن با یک ساعت سخنرانی رهبر معظم انقلاب نقش بر آب می‌شود.

وی یادآور شد: اجتماع امروز مردم و علمای کاشان در این محل یک پیام برای فرانسه و آمریکا و صهیونیست و اذنابش دارد آن هم همان جمله حضرت زینب(س) در کاخ یزید است که می‌فرماید هر غلطی می‌خواهی انجام بدهید، اما نمی‌توانید نام ما را از صفحه تاریخ محو کنید.

لازم به ذکر است، طلّاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه منطقه کاشان در این اجتماع بزرگ ضمن سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل کردن اقدام شیطانی و پلید مجله هتاک فرانسوی به ساحت مرجعیت را محکوم کردند.

حسن شیخی

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات