۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۲۷۴۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بصیرت و تقوای جامعه کارگری سبب شد اغتشاشگران سیلی محکمی بخورند

بصیرت و تقوای جامعه کارگری سبب شد اغتشاشگران سیلی محکمی بخورند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم توجه و گفتمان سازی بیانیه دوم توسط جامعه کارگری تأکید کرد و گفت: کارگران بسیجی حافظ ارزش‌های دین خدا و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در جمع اعضا بسیج کارگری، جامعه کارگری را متدین و انقلابی دانست، گفت: کارگران بسیجی حافظ ارزش‌های دین خدا و انقلاب هستند.

وی عدم همراهی جامعه کارگری با اغتشاشگران را قابل تقدیر دانست و افزود: جامعه بسیج کارگری شهرستان کاشان استعداد و توانایی حل مشکلات جامعه کارگری دارند و بازوی مسؤولان شهرستان هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که رادیو‌های بیگانه کارگران را در آستانه ۱۱ اردیبهشت تشویق به اغتشاش می‌کردند، یادآور شد: امروز نیز توطئه بیشتر از گذشته است، اما بصیرت و تقوای جامعه کارگری سبب شد اغتشاشگران از جامعه کارگری سیلی محکمی دریافت کند.

وی در ادامه به لزوم توجه و گفتمان سازی بیانیه دوم توسط جامعه کارگری تأکید کرد و گفت، بخشی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم خطاب به جامعه کارگری است که باید پیگیری و تلاش کنید تا در زندگی فردی و اجتماعی و فضای کارگری محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: بیش از یکهزار و ۲۰۰ اتاق فکر در آمریکا تلاش می‌کنند تا بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود.

وی توجه به ایام الله و گرامیداشت و زنده نگهداشتن ایام الله را که دستور قرآنی است حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا ایام الله را در ذهن و یاد مردم کم رنگ کند تا به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان پیگیری دعوت نامه خدا که همان تذکر به ایام الله است را ضروری دانست و ادامه داد: نسل جوان باید با ایام الله ۹ دی، ۱۹ دی، ۱۲ بهمن، ۱۹ و ۲۲ بهمن آشنا باشد.

وی همچنین ایام الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت و نظامی دانست و ابراز داشت: نسل جوانان کشور باید از پیشرفت‌های کشور آگاه باشد و ایران اسلامی را با ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کند.

به گفته وی نسل نوجوان و جوان از اینکه در نظام اسلامی و در سایه سار ولایت فقیه به چنین موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی رسیده است باید به خود و جمهوری اسلامی ایران افتخار کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی حفظ روحیه جهادی را رمز موفقیت و پیشرفت دانست و افزود: ساعت کار در روحیه جهادی محلی از اعراب ندارد و تلاش شبانه روزی رمز موفقیت و برطرف شدن مشکلات است.

وی همچنین توجه به رسانه و تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی توسط جامعه کارگری را حائز اهمیت دانست و گفت: انتشار فرازی از بخش‌های مهم فرمابشات آیت الله مصباح، رهبر معظم انقلاب، شهید مطهری و امام راحل در فضای مجازی تأثیرگذاری زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم تربیت راوی شهید برای معرفی ویژگی‌های فردی ۲۵۰ شهید جامعه کارگری شهرستان کاشان تأکید کرد و ابراز داشت: روایت گری مجموعه کارگری مفید و لذت بخش است.

وی تشییع شهدا در برخی شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات را سبب طهارت فضای صنعتی دانست و افزود: تدفین شهدای گمنام در مراکز صنعتی و کارگری به این مراکز روح معنویت خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه مزین کردن نام خیابان به نام شهدای کارگر را قابل تقدیر دانست و اطهار داشت: کمیته نامگذاری معابر بر اساس ضوابط نامگذاری معابر و خیابان به نام شهدای کارگر در دستور کار قرار دهد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات