۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۲۷۹۴۱
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

اقدام پارلمان اروپا برای ما هیچ ارزشی ندارد

اقدام پارلمان اروپا برای ما هیچ ارزشی ندارد
امام جمعه موقت تهران افول جبهه غرب را آغاز شده عنوان کرد و گفت: این انقلاب غیرممکن ها را ممکن کرده و آینده روشنی پیش روی ملت ما و جبهه حق است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت پایتخت جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ایام مبارک ماه رجبیه گفت: از خداوند می خواهیم که ماه رجب و شعبان را برما مبارک گرداند و ما را به ماه رمضان برساند و این دو ماه آمادگاهی برای درک شب قدر است.

وی افزود: در ادعیه برای این ماه، شهر العظیم به کار برده شده است و در ملکوت زمان ماه رجب دارای شکوه و عظمت بالایی هست و از این گلستان معطر فضیلت ماه رجب باید نهایت بهره را برد تا با پاکی بیشتر وارد ماه رمضان شد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به برکات باران و برف در روزهای اخیر ابراز کرد: از نظر متخصصان این برودت هم نعمتی برای جامعه است اما این هوا اهمیت دو نعمت گاز و دستاورهای جمهوری اسلامی را بیشتر برای ما نمایان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه به همت متخصصان ایرانی در رتبه دوم تولید گاز در جهان قرار داریم، اظهار داشت: گاز رسانی به شهر و روستاها کار بسیار بزرگ و با اهمیتی می باشد که پس از انقلاب به 38 هزار کیلومتر رسیده و این یک مجاهدت بزرگ و افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است و امیدواریم دشواری هایی که در این زمینه مشاهده می شود نیز به همت مسئولان مرتفع گردد تا آینده بهتری را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر بیان دستاوردها در ایام الله بهمن تصریح کرد: به مدد الهی و رهبری رهبر انقلاب و حضور موثر مردم بصیر و انقلابی ایران از یک نبرد ترکیبی بسیار پیچیده با حضور همه سران کفر، نفاق و ارتجاع و با همه تجربه هایشان، به سلامت عبور کردیم و روز به روز بر پیشرفت و نقاط قوت این انقلاب افزوده خواهد شد.

بهمن ماه شکست دشمنان انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نظام محاسباتی دشمن را مادی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن از ریشه انقلابی و الهی مردم ما غافل هستند لذا براساس محاسبات مادی خود شکست مفتضاحانه می خورد و دوباره انقلاب ما به بهمن رسیده و با حضور مردم شکست دیگری بر دشمنان انقلاب ایران افزوده می گردد.

خطیب جمعه تهران با یادآوری بیانات رهبری در دیدارهای اخیر خود با اقشار مختلف خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم و پیچ تاریخی یک نقطه عطف است و با این نگاه اهمیت دهه فجر بسیار متفاوت می شود.

وی ادامه داد: حضرت آقا در دیدار اخیر خود با دانش آموزان و جامعه مداحان یادآور شد که وارد نظم جدیدی از نظامات عالم و تحولات در دنیا می شویم و این یعنی انقلاب مسیر جهان را به نفع جبهه حق تغییر داد و زمینه را برای ظهور حضرت حجت ابن الحسن (عج) مهیا کرده است.

انقلاب، غیرممکن ها را ممکن کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی غیرممکن ها را ممکن کرده است، تاکید کرد: افول آمریکا و جبهه غرب و قدرت جبهه مقاومت اتفاق افتاده و این حرکت آغاز گشته و آینده سرشار از امید در پیش روی ایرانیان و جبهه حق است.

مهار تورم و حل مشکلات معیشتی از فوریت ها است

خطیب جمعه تهران با تاکید بر حل مشکلات معیشتی ابراز کرد: حل مشکلات معیشتی و مهار تورم از فوریت ها است همچنین تحول در نظام اداری کشور از دیگر بخش هایی می باشد که فوریت پیدا کرده است.

وی افزود: مطالبه عمومی ملت ما از مسئولان بویژه رئیس جمهور تسریع بر تحول اداری کشور است که به امید الهی با این تحول مشلات کمتر و حا مردم بهتر از این باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در پایان با اشاره بر اقدام پارلمان اروپا اظهار کرد: اقدام پارلمان اروپا برای ما هیچ ارزشی ندارد و هدف قرار دادن سپاه به این خاطر می باشد که سپاه بازدارنده اصلی جنگ سخت و نرم بوده و پشتوانه قدرت نرم سپاه  نیز مردم ما هستند که تجلی آن در نیروهای بسیج است.

ارسال نظرات