۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۳۸۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

حامی صددرصد برگزاری نمایشگاه مد و لباس هستیم

حامی صددرصد برگزاری نمایشگاه مد و لباس هستیم
اصفهان ـ تمنایی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه نیاز نمایشگاه مد و لباس حائز اهمیت است گفت: از برگزاری چنین نمایشگاه هایی کاملا حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی تمنایی، ظهر امروز در افتتاحیه اولین جشنواره عرضه نشان های تجاری مطرح بانوان در میان جمعی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان فعال نمایشگاه به ویژه مدیرعامل شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، گفت: از برگزاری اینگونه نمایشگاه‌های مد و لباس در اصفهان حمایت صدصدرصد می‌کنیم.

وی با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش تولیدکنندگان و طراحان مد و لباس در اصفهان اظهار کرد: ما می‌توانیم طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس را شناسایی، و بانک اطلاعات خوبی از عزیزان  به منظور استفاده از ایشان هم در استان و هم در سایر شهرستان‌ها ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نیاز جامعه در شرایط کنونی به نمایشگاه مد و لباس افزود: قطعا تعدد و تکثر نمایشگاه‌ها در اصفهان برای شرایط امروز جامعه نیاز هست و ان‌شاءالله بتوانیم بعنوان دبیر کارگروه مد و لباس و رییس اداره ارشاد استان اصفهان از همه دوستان که آمادگی برای برگزاری این نمایشگاه دارند حمایت کنیم.

تمنایی در پایان از نشان های تجاری 90گانه‌ای که از 12 استان در نمایشگاه شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات