۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۲۸۷۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ازدواج‌ آسان از مصادیق سبک زندگی دینی در بیانیه گام دوم انقلاب است

ازدواج‌ آسان از مصادیق سبک زندگی دینی در بیانیه گام دوم انقلاب است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی دینی در این بیانیه اشاره کرد و یکی از مصادیق آن را ازدواج‌ آسان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تنها راه مبارزه با طوفان جنگ نرم زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی افزود: دوستی با شهدا سبب می‌شود تا ویژگی‌های شهدا همچون نماز اول وقت، احترام به والدین و احترام به شهدا به نسل آینده منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به برخی توصیه‌های رهبر معظم به دانشگاهیان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان به سرمایه گذاری که نظام برای آن‌ها انجام داده باید توجه و آگاهی داشته باشند.

به گفته وی یکی از راه‌های ایجاد انگیزه برای افزایش روحیه علمی و تحقیق بین اساتید و دانشجویان بازدید از پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ماهواره پرتاب شده در امارات توسط آمریکایی‌ها طراحی و توسط انگلیسی‌ها ساخته و ژاپنی‌ها پرتاب شد و امارات تنها هزینه‌های آن پرداخت کرد درحالیکه نظام اسلامی ایران، ماهواره تمام ایرانی را پرتاب کرد.

وی یکی از راه‌های ایجاد انگیزه برای افزایش روحیه علمی و تحقیق در بین اساتید و دانشجویان را بازدید از پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی دینی در این بیانیه اشاره کرد و یکی از مصادیق آن را ازدواج‌های آسان دانست و گفت: کسی که ازدواج می‌کند نیمی از دین خود را کامل می‌کند و اگر جوان باشد دو سوم دین خود را حفظ کرده است.

وی در ادامه به ترویج و نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی و ازدواج‌های آسان در دانشگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: بستر برگزاری ازدواج‌های آسان و دانشجویی در دانشگاه‌ها فراهم شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات