۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۲۸۸۱۹
امام جمعه موقت کاشان:

سراسر عمر نورانی امام خمینی درس و برکت بود

سراسر عمر نورانی امام خمینی درس و برکت بود
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تباربا اشاره به اینکه سراسر عمر نورانی امام خمینی(ره) درس و برکت بود، گفت: احیاء دین یکی از برکات عمر امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در شام ولادت امام جواد(ع) در دیدار با خانواده شهدای محدوده مسجد ترک آباد، گفت: امام جواد(ع) می‌فرمایند اعتقاد و تکیه بر خداوند و توکل به خدا بهای هر چیز ارزشمند و نردبانی برای رسیدن به هر مقام بالایی است.

وی به برخی از راه‌های شناخت انقلاب اشاره کرد و افزود: همانگونه که یکی از راه‌های شناخت دین شناخت رهبر دین است، یکی از راه‌های شناخت انقلاب نیز شناخت رهبر انقلاب است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه سراسر زندگی امام خمینی(ره) درس بود، اظهار داشت: اگر زندگی امام خمینی(ره) حتی یک نقطه منفی داشت دشمن آن را برجسته می‌کرد.

به گفته وی سراسر زندگی رهبر معظم انقلاب درس است و حتی یک نقطه منفی در زندگی ایشان وجود ندارد تا دشمن بخواهد از آن بهره برداری کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: تمام زندگی امام خمینی(ره) درس اخلاق و سیاست و مبارزه و انقلابی گری، شجاعت، استقامت، مبارزه با ظلم، دفاع از مظلوم، عبودیت و توحید بود.

وی ادامه داد: رمز و راز اینکه امام خمینی یک تنه قیام کرد و به پیروزی رسید و تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد و هیچگاه در بن بست قرار نگرفت و روز به روز به عزت و محبوبیت او اضافه شد برای این بود که به خدا تکیه کرد و توحید قوی داشت و موحد واقعی بود.

امام جمعه موقت کاشان افزود: توحید واقعی منبع تمامی خیرات و برکات و نور و عزت و غیرت و مقام و کمال و ترقی است و هرکس به منبع توحید نزدیکتر شود معنویت و نورانیت و محبوبیت بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه سراسر عمر امام خمینی برکت بود، گفت: احیاء دین یکی از برکات عمر امام خمینی(ره) است و دشمن از دین و قرآن و تشییع در هراس است و برای همین است که اسلام هراسی را در دستور کار خود دارد.

وی نجات ملت از چنگال استعمار و استبداد، بیداری مظلومان و محرومان و دمیدن روح شجاعت به مستضعفان جهان، ایجاد حکومت دینی بعد از ۱۴۰۰ سال و آماده کردن بستر ظهور تنها برخی از برکات عمر امام خمینی(ره) است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات