۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۲۹۰۰۱
فرمانده سپاه کاشان:

با وجود همه توطئه‌های دشمن، جشن‌های دهه فجر با شکوه‌تر برگزار می‌شود

با وجود همه توطئه‌های دشمن، جشن‌های دهه فجر با شکوه‌تر برگزار می‌شود
اصفهان – سرهنگ اکبری گفت: علیرغم همه فتنه گری‌های دشمن علیه اسلام و نظام، جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی امسال با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان سرهنگ کریم اکبری ظهر امروز در نشست خبری به برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار «ایران استوار ۴۴ سال افتخار» به عنوان شعار محوری جشن‌های دهه فجر امسال انتخاب شده است.

وی افزود: علیرغم همه توطئه‌ها و فتنه گری‌های دشمن برعلیه اسلام و نظام، جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را امسال با شکوه‌تر سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادآور شد: شهرستان کاشان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۲۸ شهید را از ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۲۲ بهمن ۵۷ سال ت تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

به گفته وی امروز جایگاه انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال مبارزه با جبهه استکبار جایگاهی مستحکم و قوی است و استکبار جهانی و ابرقدرت‌های شرق و غرب به آن اذعان دارند و همه تلاش خود را برای تضعیف عزت و اقتدار ملت ایران به کار بسته اند.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان گفت: فراخون عمومی برای نصب پرچم درب منازل، آذین بندی محلات و مساجد، شستشو و عطر افشانی مضجع منور امام خمینی (ره) با گلاب ناب کاشان از سوی بسیجیان کاشان، افتتاح ۵ پایگاه محلی و قشری، اجتماع بزرگ خانوادگی فرزندان انقلاب همراه با اجرای سرود سلام فرمانده و برگزاری ۱۲ یادآور شهدا را از برنامه شاخص و محوری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان اعلام کرد.

سرهنگ اکبری آغاز دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد تا پایان ماه رمضان، رویداد بزرگ فرهنگی هنری کشوری عقیق در حوزه‌های ادبی، نمایشی، تصویری و تولیدات چند رسانه ای، مسابقات ورزشی، مسابقات کاراته استان به میزبانی کاشان و مسابقات کشتی استان به میزبانی کاشان را از دیگر برنامه‌های شاخص ایام الله دهه فجر در کاشان برشمرد.

وی برگزاری رژه موتوری و ماشینی و خودرویی نیرو‌های مسلح بسیج، انتظامی، ارتش و سپاه از میدان جهاد به طرف گلزار شهدای دارالسلام، عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای سراسر شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان، برقراری ایستگاه‌های فرهنگی و اجرای سرود‌های انقلابی محلی و پاتوقی در سطح شهرستان را برنامه‌های دهه فجر در کاشان اعلام کرد.

فرمانده سپاه کاشان همچنین برگزاری میز‌های خدمت و کمک‌های مومنانه، اجرای طرح دوباره زندگی با آزادی ۴۴ زندانی جرائم غیرعمد از ۱۷۰ زندانی جرائم غیر عمد با مشارکت جمعیت جهادی و قرارگاه‌های جهادی، پایگاه‌ها بسیج با همکاری انجمن زندانیان، ستاد دیه، خیرین و مردم کاشان از میلاد امیرمومنان (ع) تا مبعث پیامبر اکرم (ص) از ویژه برنامه تدارک دیده شده حوزه خدماتی سپاه کاشان به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

سرهنگ اکبری همکاری برگزاری نمایشگاه‌های دهه فجر ویژه مشاغل خانگی، نشست‌ها و همایش‌های بصیرتی و روشنگری با هدف جهاد تبیین و برگزاری بزرگترین اعتکاف شهرستان با حضور حدود ۸۰۰ نفر معتکف در مصلی بقیه الله اعظم با حضور را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در کاشان برشمرد.

وی حضور سراسری ملت ایران در راه پیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان منافقن و جبهه استکبار دانست و افزود: برگزاری مراسم سالگرد چهار شهید بسیجی و پاسدار کاشان و آران و بیدگل در حادثه توریستی جاده خاش و زاهدان در ۲۴ بهمن را برنامه پایانی دهه فجر در شهرستان کاشان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات