۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۲۶۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

طلاب و روحانیون در استمرار اهداف و آرمان های اسلامی نقش آفرین هستند

طلاب و روحانیون در استمرار اهداف و آرمان های اسلامی نقش آفرین هستند
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در استمرار اهداف و آرمان های اسلامی، گفت: در انجام این رسالت خطیر باید از همه ظرفیت ها و توان تبلیغی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، شب گذشته در نشست «نقش روحانیت در تداوم انقلاب اسلامی» در جمع طلاب مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب، گفت: طلاب در شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش خود را ایفا کردند و امروز نیز در ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: طلاب و روحانیون همگام با سایر نیروهای مردمی و آزاده در جهت دهی مبارزات مردمی ایفای نقش کردند و امروز نیز در استمرار اهداف و آرمان های اسلامی این قشر رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نور و روشنایی و استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، گفت: حوزه انقلابی به دنبال تحقق اهداف اسلام و انقلاب در جامعه است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه تحقق اهداف اسلامی و انقلابی از مولفه ها و شاخصه های حوزه انقلابی است، گفت: با تبلیغ مستمر و جهادی برای استمرار اهداف اسلامی انقلابی باید گام برداشت.

وی با اشاره به موفقیت و نقش مرثر حوزه علمیه در عرصه های مختلف گفت: امروز نیز حوزه انقلابی می تواند در استمرار اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در دنیا اثر گذار باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات