۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۲۹۲۶۹
دبیر مجمع فعالان جمعیت استان مازندران:

فعالان و صاحب نظران جمعیت نسبت به پیری جمعیت حساسیت نشان دهند

فعالان و صاحب نظران جمعیت نسبت به پیری جمعیت حساسیت نشان دهند
با توجه به آمار فاجعه‌بار جمعیتی و آمار قابل توجه طلاق در مازندران از مسئولین مربوطه، کنشگران، فعالان و صاحب نظران جمعیت نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

حجت الاسلام صاحبی دبیر مجمع فعالان جمعیت استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، با اشاره به نوع فعالیت فعالیت مجمع جمعیت استان مازندران اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مازندران هم در بحث طلاق رتبه سوم را داشته و هم در بحث فرزندآوری جزء پیرترین استان ها است طرح هایی را در موضوع جمعیت داریم.

وی در ادامه افزود مجمع جمعیت استان مازندران در این شهر فعالیت هایی که انجام داده است شامل شناسایی کلیه افراد عرصه خانواده و جمعیت بود که الحمدالله شبکه سازی آنان به نحوه انجام شد و از این ظرفیت توانستیم در جاهای مختلف عملیات هایی را انجام دهیم.

دبیر مجمع فعالان جمعیت استان مازندران ابراز: با توجه به آمار فاجعه‌بار جمعیتی و آمار قابل توجه طلاق در استان مازندران از مسئولین مربوطه، کنشگران، فعالان و صاحب نظران جمعیت نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و دست ما را در ترویج فرزندآوری و تامین جمعیتی مورد نیاز گرفته و حمایت های لازم را ازما انجام دهند‌.

صدای گام‌های بلند کاهش جمعیت به خوبی به گوش می‌رسد و ضربان این تپش ناخوشایند، هر روز نبض جامعه را تند تر می‌کند. مسؤولان باید ضرباهنگ اجرای برنامه‌های افزایش جمعیت و کاهش موانع ازدواج جوانان و فرزند آوری را تندتر کنند تا با سونامی هولناک جمعیت که در تعقیب کشورمان است برخورد نکنیم.

ارسال نظرات