۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۲۹۲۷۱
مدیر حوزه‌های علمیه خراسان مطرح کرد؛

خبرگزاری رسا؛ وزین، انقلابی و به دور از افراط و تفریط

خبرگزاری رسا؛ وزین، انقلابی و به دور از افراط و تفریط
حجت الاسلام والمسلمین خیاط در دیدار با مدیر عامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی به عنوان رسانه ای وزین، انقلابی و به دور از افراط و تفریط یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیر حوزه های علمیه خراسان رضوی در دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این خبرگزاری در مشهد مقدس از فعالیت های خبرگزاری رسا تقدیر کرد.

وی در ادامه با بیان این که با خبرگزاری رسا آشنا هستم اظهار داشت: بحمدالله خبرگزاری رسا یک رسانه انقلابی در چارچوب و خارج از افراط و تفریط ها و یک مجموعه وزین رسانه‌ای به شمار می‌آید که در عملکردها، تحلیل ها و پوشش های خبری همواره بر این اصول توجه داشته است.

مدیر حوزه های علمیه خراسان رضوی در این دیدار به تبیین اهمیت نقش رسانه در شرایط کنونی پرداخت و با اشاره به اهمیت و حساسیت رسانه و فعالیت های رسانه ای در عرصه های مختلف و اثر بخشی به فعالیت های حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: ما به دنبال چشم انداز رسانه ای برای حوزه علمیه خراسان هستیم و باید به جایی برسیم که هر فردی که می خواهد مطالبی را که آنچنان هست دریافت کند آن را در رسانه حوزوی ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در بخش دیگری از سخنان خود، جوّ قالب بر حوزه های علمیه و مدارس مشهد و خراسان را جوی انقلابی توصیف کرد و بیان داشت: به حمدالله طلاب و فضلا و روحانیون مدارس علمیه خراسان رضوی انقلابی و فعال هستند و این جریان انقلابی که دست برتر را دارد می تواند دیگر خورده جریان های موجود را در حاشیه قرار دهد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی گزارشی از فعالیت های خبرگزاری رسا، اقدامات، طرح های تحولی و نظام مسائل خبرگزاری رسا خدمت مدیر حوزه علمیه خراسان ارائه کرد و از آمادگی این خبرگزاری برای تعامل هرچه بیشتر با مدیریت حوزه علمیه خراسان خبر داد.

خبرگزاری رسا؛ خبرگزاری وزین، انقلابی و به دور از افراط و تفریط است

خبرگزاری رسا؛ خبرگزاری وزین، انقلابی و به دور از افراط و تفریط است

ارسال نظرات