۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۲۹۳۷۱

دعوت تولیت آستان قدس رضوی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت تولیت آستان قدس رضوی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تولیت آستان قدس رضوی طی اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی طی اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این اطلاعیه آورده است: وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی بی‌تردید از بزرگترین رویداد‌های تاریخ ایران بوده که نه تنها در گستره جغرافیای کشور بلکه در سطح بین المللی موجب رقم خوردن تحولات عظیم و اثرگذاری شد.

وی افزوده است: انقلاب شکوهمند ملت ایران تنها به جابجایی قدرت در یک کشور نینجامید، بلکه این انقلاب سبب احیای هویت اسلامی در میان امت اسلام و ایجاد روحیه مقاومت و خودباوری در برابر سلطه و استکبار غرب و شرق در میان آزادی خواهان جهان شد و الگویی مترقی و الهام بخش از حاکمیت متناسب با معنویت و فطرت انسانی را به عالم ارائه داد.

تولیت آستان قدس رضوی متذکر شده است: امروز و در شرایط حساس جهانی و منطقه‌ای که دشمنان در عرصه‌های مختلف از ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکست و ضربه و نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف آن‌ها طی ۴۴ سال گذشته با بصیرت ملت هوشیار، مقاوم و نجیب ایران شکست خورده است، حربه ناامید سازی مردم را در پیش گرفتند و تلاش دارند با تبلیغات باطل رسانه‌ای سم مهلک ناامیدی و یأس را برای جلوگیری از تمام پیشرفت‌ها به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی تاکید کرده است: در چنین شرایطی برماست که یکبار دیگر شکوه، عظمت و قدرت ملت انقلابی ایران را در سایه وحدت و همگرایی تمام گروه‌‎ها، اندیشه‌ها، سلایق و جناح‌ها در برابر توطئه‌های شوم و خطرناک دشمنان قسم خورده این کشور به رخ جهانیان بکشیم.

وی از عموم مردم و اقشار مختلف به ویژه دانشگاهیان، طلاب، دانشجویان، جوانان و نوجوانان دعوت کرده است با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن، بار دیگر عشق به انقلاب، همبستگی ملی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و سرافکندگی و ذلت معاندان داخلی و دشمنان خارجی را به نمایش گذارند.

ارسال نظرات