۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۳۰۱۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین کرد؛

توصیه امیرمؤمنان به والدین در تربیت فرزندان

توصیه امیرمؤمنان به والدین در تربیت فرزندان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تبیین توصیه امیرمؤمنان به والدین در تربیت فرزندان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با پرسنل و کارگران کارخانه بوذرجمهر سازنده سازه‌های پالایشگاهی، گفت: سرمایه اگر در مسیر صحیح و درست استفاده شود مورد تائید قرآن است.

وی با اشاره به سرمایه‌های مادی و سرمایه معنوی افراد در جامعه، افزود: امکانات سخت افزاری و تجهیزات از جمله سرمایه مادی است و برای سرمایه‌های معنوی نیز امیرمومنان(ع) می‌فرماید، هیچ ارثی برای فرزند بالاتر از ادب نیست و فرزند خلف بهترین میراث است.

نماینده ولی فقیه در کاشان علم و دانش را سرمایه معنوی در اختیار انسان‌ها دانست و با تقدیر تلاش‌های مدیر عامل شرکت بوذرجمهر برای رونق اقتصادی، افزود: تلاش قابل تحسین مجموعه بزرگ بوذرجمهر برای رفع وابستگی و استقلال اقتصادی کشور افتخاربزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اگرسرمایه گذاری‌ها در مسیر صحیح و درست استفاده شود مورد تائید قرآن است، گفت: دین اسلام دین جامع و کاملی است و اگر خمس و زکات مال و ثروت پرداخت شود مال و ثروت پاک می‌شود، اما اگر خمس و زکات مال و ثروت پرداخت نشود تبدیل به گردنبندی از آتش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر استفاده و بهره برداری از تمامی ظرفیت ماه با برکت شعبان اظهار داشت: ذکر محوری ماه مبارک شعبان ذکر صلوات است از این رو پیامبراکرم(ص) می‌فرماید، ثواب ذکر صلوات دسته جمعی امت به اندازه‌ای است که از محاسبه آن عاجز هستم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات