۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۳۰۱۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تولید با کیفیت در داخل و خارج از ایران سبب ترویج تشیع می شود

تولید با کیفیت در داخل و خارج از ایران سبب ترویج تشیع می شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید شیعیان زینت ما باشند، زینت بودن در تولید با کیفیت در داخل و خارج از ایران سبب ترویج تشیّع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با مدیران شرکت سایپا کاشان، گفت: کیفیت محصولات این واحد صنعتی در ایران و خارج از ایران سبب افتخار شیعه و ترویج تشیّع است.

وی سنّت خداوند را قانون حاکم بر کار‌های خداوند دانست و با تأکید بر اینکه قرار گرفتن در مسیر سنّت الهی سبب پیشرفت است، افزود: اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرماید خداوند اراده کرده ملت ایران به اوج عزّت برسد این حرف مبتنی بر سنّت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به سنت‌های بیست و پنج گانه الهی، از شرط با جزا به عنوان یکی از سنت‌های الهی نام برد و اظهار داشت: اگر شرط الهی را محقق کنیم بدنبال آن جزا نیز خواهد آمد.

وی یکی دیگر از سنت‌های الهی را سنت امداد الهی دانست و ابراز داشت: هر انسانی با هر دین و مسلکی کار و تلاش کند خداوند نیز به او کمک می‌کند، اما اگر یک مومن و معتقد و اهل دعا تلاش کند مدد الهی مدد خاص می‌شود و شامل امداد غیبی خواهد شد که نمونه بارز آن طهرانی مقدم، پدر موشک ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خود را در معرض سنت الهی قرار دهیم ادامه داد: خداوند در باره یکی دیگر از سنّت‌های الهی می‌فرماید: اگر جامعه ایمان و تقوا داشته باشند برکات را از زمین و آسمان برای آن‌ها می‌فرستیم، از این رو باران هیچ سالی کمتر از سال قبل از آن نیست، اما به دلیل زیاد شدن گناهان باران در جا‌هایی می‌بارد که نافع نیست.

وی در ادامه استفاده از گروه اندیشه ورز برای صرفه جویی در امور را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: منافع مادی و منافع معنوی از مهمترین دستاورد‌های صرفه جویی است، از این رو انسان‌های مسرف و متکبر از اخلاص خداوند محروم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این فرمایش امام صادق(ع) که شیعه برای ما زینت باشد، افزود: زینت بودن در رفتار فردی و در تولید محصولات با کیفیت در داخل و خارج از ایران افتخار شیعه و ترویج تشیّع است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات