۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۳۰۱۳۲
استاندار اصفهان:

نگاه دولت سیزدهم برای کاهش مشکلات و توسعه کشور عالمانه، عادلانه و جهادی است

نگاه دولت سیزدهم برای کاهش مشکلات و توسعه کشور عالمانه، عادلانه و جهادی است
اصفهان ـ مرتضوی گفت: دولت سیزدهم با نگاهی عالمانه، عادلانه، جهادی، مردمی، پرتلاش و استفاده از نظرات کارشناسان سعی در کاهش مشکلات و توسعه همه جانبه دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، صبح امروز در آیین افتتاح پردیس سینمایی خارون نجف آباد که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ایام هفته فرهنگی شهرستان نجف آباد و روز «حماسه و ایثار» این شهرستان را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نجف آباد یکی از قله های رفیع مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی در استان و کشور به شمار می رود، افزود: شهدای بزرگی که در ایام دفاع مقدس، در راه امنیت کشور و دفاع از حرم معصومین (ع) این شهرستان تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده؛ بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: زندگی در شهر نجف آباد باعث مباهات و افتخار است. شهری که در آن شهیدان بزرگواری مانند شهید حاج احمد کاظمی و حجت خدا، شهید حججی قدم می زدند و در این دیار زندگی می کردند.

مرتضوی با اشاره به اینکه مولفه های هویتی شهرستان نجف آباد باعث افتخار است، گفت: یکی از غفلت هایی که به آن دچار شده ایم روایت نکردن مولفه های هویتی اصیل و اسلامی ایران زمین به نسل جوان است همانگونه که در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی عمل نکرده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور ما در طول ۴۴ سال اخیر، مادام در حال مبارزه بوده اما در عرصه و میدان های متفاوت که دشمن برای مردم ایران اسلامی رقم زده است.

مرتضوی ادامه داد: دولت سیزدهم اما با تاکید بر نگاهی عالمانه، عادلانه، جهادی، مردمی، پرتلاش و استفاده از نظرات معتمدین و کارشناسان سعی در کاهش مشکلات و توسعه همه جانبه کشور دارد.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان شاهد به ثمر رسیدن پروژه هایی هستیم که برای چندین دهه معطل و بلاتکلیف بوده اند، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مدیریت استان این است که از ۹۴۱ بنگاه اقتصادی راکد توانستیم ۳۷۶ بنگاه را تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ به چرخه تولید باز گردانیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این مراسم وظیفه خود می دانم از مردم شهرستان نجف آباد به پاس ایثار و جانفشانی که در راه ایران اسلامی داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.

گفتنی است بهره برداری از پروژه های شاخص شهری و ۵۰ پروژه محله محور شهرداری نجف آباد به ارزش ۸۷۰ میلیارد تومان و آیین کلنگ زنی پروژه های شهری نجف آباد به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از جمله برنامه های معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و استاندار اصفهان در شهرستان نجف آباد است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات