۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۳۰۱۶۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان مایحتاج عمومی را با حداقل قیمت به دست مردم برسانند

مسؤولان مایحتاج عمومی را با حداقل قیمت به دست مردم برسانند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گرانی را مهمترین مشکل مردم دانست و گفت: مسؤولان مایحتاج عمومی را با حداقل قیمت به دست مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در اختتامیه دوره‌های آموزش معارف مهدودیت و جشن میلاد امام حسین(ع) در مسجد باب الحوائج با اشاره به اینکه مرحوم سیّد بن طاووس برای رؤیت هلال ماه رجب سه دعا را توصیه کرده است، گفت: در ماه رجب و شعبان باید از خداوند بخواهیم ما را در روزه داری، شب خیزی، حفظ زبان و پوشیدن چشم کمک کند.

وی ذکر محوری ماه شعبان را ذکر صلوات دانست و با اشاره به اینکه امام صادق(ع) می‌فرماید، برای اینکه شفاعت پیامبراکرم(ص) را داشته باشیم از ظرفیت ماه شعبان برای ذکر صلوات بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه یک هزار صف از فرشتگان که تعداد آن‌ها قابل شمارش نیست برای کسی که ذکر صلوات دارد، ذکر صلوات می‌کنند، گفت: علاوه بر این همه موجودات به ذاکر صلوات اقتدا می‌کنند و برایش ذکر صلوات دارند.

به گفته وی یکی از منابع نهضت مواسات و برادری مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، صلوات شعبانیه‌ای است که همه ما مخاطب آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین یکی از چالش‌های امروز ملت ایران را مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی اعلام کرد و افزود: مسؤولان مایحتاج عمومی مردم را از تولید به مصرف و با حذف واسطه‌ها با حداقل قیمت به دست مردم برسانند.

وی ادامه داد: متولیان امر فرمانداری، جهاد کشاورزی برای عرضه مایحتاج ضروری مردم راهکار‌ها و تدابیر ویژه‌ای برای کنترل قیمت‌ها اتخاذ کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات