۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۳۰۱۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اقتصاد مقاومتی در اولویت کشور باشد

اقتصاد مقاومتی در اولویت کشور باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید اولویت قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزارشد با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: پاسداران با تاسی به امام حسین(ع) جان خود را در راه اسلام فدا می‌کنند.

وی ایجاد عدل و مقابله با ظلم و زور را از مهمترین درس قیام امام حسین(ع) و کربلا اعلام کرد و افزود: امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به اباعبدالله الحسین(ع) آماده پاسداری از اسلام و نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، امروز جوانان مستعد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت شده است که بنیه معنوی انقلابی و نظامی را تقویت می‌کنند، اظهار داشت: امروز مشکلات و گره‌های کشور به برکت ولایت فقیه برطرف می‌شود.

وی نعمت ولایت را بالاترین نعمت دانست و با بیان اینکه باید شکرگزار چنین نعمتی بود، افزود: ولایت، وحدت، امنیت و اقتصاد از نعمت‌هایی است که خداوند فردای قیامت از بندگان خودش سوال خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به فرازی از فرمایشات رهبرمعظم در دیدار یا تولید گنندگان اشاره کرد و افزود: دهه ۹۰ دهه عقب ماندگی و رکورد مسائل اقتصادی کشور بود که بخشی از آن ناشی از ضعف مدیریت است.

وی به لزوم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد اشاره کرد و بر اولویت قرار دادن اقتصاد مقاومتی در کشورتأکید کرد و ابراز داشت: عقب ماندگی دهه نود نیازمند حداقل ۸ سال کار جهادی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان برخی از مشکلات حوزه تولید را کوچک و قابل رفع دانست و از مسؤولان شهرستان کاشان خواستار بررسی مشکلات و رفع آن و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات