۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۳۰۲۳۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

احکام دین در سعادت انسان ها نقش دارند

احکام دین در سعادت انسان ها نقش دارند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هر چیزی را که پیامبراکرم(ص)، حلال، حرام، مکروه، واجب و یا مستحب دانستند در سعادت انسان نقش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران روستای خرمدشت با تبریک ولادت ابوالفضل العباس(ع)، گفت: هر چیزی را که پیامبراکرم(ص)، حلال، حرام، مکروه، واجب و یا مستحب دانستند در سعادت انسان نقش دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تقدیم ۹ شهید به اسلام و نظام از روستای خرمدشت را نشانه استعداد‌های معنوی و تدیّن مردم این روستا دانست و افزود: والدین شهدا فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کردند که خداوند خریدارآن‌ها شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ایثارگران، شهدا، جانبازان، آزادگان، امام زاده مدفون در روستا و فرزندانی که در حال آموزش علوم قرآنی هستند را از سرمایه معنوی این روستا دانست و بر استفاده از خاطرات آن‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که مرقد شهدا دارالشفاء است، اظهار داشت: شهدا واسطه فیض بین ما و ائمه اطهار (ع) هستند و از آن‌ها باید کمک گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره اینکه کار با اخلاص برای ائمه اطهار(ع) بدون پاسخ از سوی این بزرگواران نخواهد بود، افزود: از درب خانه اهل بیت(ع) هیچ کسی ناامید بر نمی‌گردد.

وی از ائمه اطهار(ع) به عنوان بزرگترین سرمایه شیعه نام برد و با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) کریم هستند، افزود: امام هادی(ع) می‌فرماید، اول بهترین‌ها، اصل بهترین‌ها، فرع بهترین‌ها، محل اقامت بهترین‌ها، جایگاه بهترین‌ها و نهایت بهترین‌ها حضرات معصومین هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات