۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۳۰۵۲۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

استمرار جهاد برای جانبازان یک ارزش و ذخیره الهی است

استمرار جهاد برای جانبازان یک ارزش و ذخیره الهی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی استمرار جهاد بعد از مجروحیت را یک ارزش برای جانبازان دانست و گفت: جانبازی برای حفط دین دخیره اللهی برای جانیاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با جانباز ناصر برزی، اصغر نظام دوست و حسینعلی ترنجی، گفت: جانبازی برای حفظ دین خدا، ذخیره الهی برای شما و همه جانبازان است.

وی افزود: مجاهدت جانبازان در راه دفاع از اسلام و نظام و حفظ دین خدا، ذخیره الهی برای شما و جانبازان بوده و تلاش خانواده جانبازان در دوران جانبازی قابل تقدیر و تجلیل است.

به گفته وی فضیلت همسران جانبازان نیز این است که بعد از مجروحیت و با آگاهی از مشکلات جسمی با جانبازان ازدواج می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه اوج انس و محبت بین زن و شوهر را باید از همسران جانبازان هشت سال دفاع مقدس الگو گرفت افزود: تحمل سختی‌ها و رنج‌های زندگی با جانبازان و رضایت و عشق و علاقه به چنین زندگی بزرگترین درس برای خانواده‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تأکید بر اینکه استمرار جهاد بعد از مجروحیت به عنوان یک ارزش برای جانبازان ثبت و ضبط شده است، گفت: مجاهدت‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس باعث استواری، عزت و قدرتمندی نظام ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور شده است.

وی اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌های آمریکا و اسرائیل و غرب برخی کشور‌های منطقه، درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدا عجین شده است بر تمامی توطئه‌ها فائق آمده است.

به گفته وی امروز دستاورد‌های نظام اسلامی برای کشور‌ها و ملت‌های عدالت طلب و مظلوم سبب شده است تا عرصه بر آمریکا در نظام بین الملل سخت و دشوار شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات